Even voorstellen : Tijgertje 9 weken oud

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Even voorstellen : Tijgertje 9 weken oud

Bericht door Adriana »

even in de mondholte naar de gebitjes kijken en onder de staart voelen of alles daar in orde is.

hihi, kleuterkattenstorm en wat goed dat je er zo snel een maatje bijgehaald hebt.
ben erg benieuwd naar nieuwe foto's, pse pse pse ;-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Even voorstellen : Tijgertje 9 weken oud

Bericht door nellebel »

hahaha katten adhd, dat dacht ik ook toen ik flippie kreeg. alleen toen guusje en gijs hier kwamen wonen bleek flippie toch rustig te zijn geweest. vooral guusje, nondeknetter was kon die druk zijn, en nog soms. net zo'n racewagen die maar doorging, en dan soms die blik in haar ogen, alsof ze in de meest spannend actiefilm terecht was gekomen. voor ons meer actiekomedie dan. of een flim over rampen, want als alles door de tent vliegt en mw de gordijnen in vliegt is het net een rampenfilm. hahaha, ik zei toch verkoop je tv maar. hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Even voorstellen : Tijgertje 9 weken oud

Bericht door Chiquita98 »

Wat een heerlijk nieuws! Och en 2 kittens kunnen saampjes inderdaad zo heerlijk ravotten. Dat worden vriendjes voor het leven. Genieten zeg
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie