Pleegmoeder tegen wil en dank.

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Chiquita98 »

Dus je hebt hem niet gecastreerd?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6817
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Dinky »

Blijkbaar is Snowy inderdaad nog niet gecastreerd door de strijd met haar man (zie eerder in het topic). Lijkt mij ook erg moeilijk om het zelf wel te willen maar je man niet.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Chiquita98 »

Was op de hoogte hoor van het hele topic ;-) Vroeg het me gewoon af. Want helaas gaat snowy nu wel voor nageslacht zorgen en heeft je man zijn zin gekregen(niet aanvallend bedoeld hoor)
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Chiquita98 »

Dinky schreef:Blijkbaar is Snowy inderdaad nog niet gecastreerd door de strijd met haar man (zie eerder in het topic). Lijkt mij ook erg moeilijk om het zelf wel te willen maar je man niet.
Daarom pas ik ook niet bij zo'n man. Hij komt uit een cultuur die botst met mijn eigen opvattingen
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6817
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Dinky »

Ik kan wel zeggen dat ik niet bij zo'n man pas maar dan vooral om het feit dat ik dan teveel over mij heen zou laten lopen. Heb dat namelijk al meegemaakt bij mijn ex, dan cijfer ik mijzelf helemaal weg en doe ik mijzelf tekort. Kan me dus voorstellen dat het enorm moeilijk is.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Chiquita98 »

Ja dat kan ook nog. Nee ik zou er veel te veel tegenin gaan denk ik. Maar goed zeg nooit nooit want als je echt verliefd word dan zie je dat soort dingen niet meteen of je wil toch bepaalde dingen dan maar voor lief nemen. Maar goed dit is wel erg :offtopic:
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Hanna Abdullah »

Hoera, hoera, hoera!!!! Snowy heeft zwaar gevochten en is gehavend thuis gekomen. Hij mag nu gecastreerd worden. Pfffff. Ook heb ik via het asiel een folder gekregen waarin in het Arabisch staat waarom je een kat moet laten castreren. Hij schrok ook van het aantal nakomelingen van 1 mannetje en 1 vrouwtje alleen al.
Soms denk je dat dingen nooit goed komen en dan ineens is er licht. Ik ben zo blij.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6817
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat je man nu eindelijk om is :D
Wel enorm spijtig dat Snowy daarvoor eerst gehavend terug heeft moeten komen :( Hoop dat de verwondingen een beetje meevallen?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Hanna Abdullah »

Het valt wel wat mee, hoor. Wat krabben in zijn gezicht. Het is ook zo'n vechtersbaas geworden ineens. Het was altijd een watje en nu..... Niet te geloven. Maar ben toch blij dat het nu zo gelopen is. Eind goed al goed.
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Ms Maaike »

Ik hoop het; als de hormonen eenmaal door z'n lijf hebben geraasd dan hoeft bepaald gedrag niet per se weg te gaan als hij gecastreerd wordt. Wel prettig dat hij dan niet meer voor nakomelingen kan zorgen. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Robijn »

Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
Je wil niet weten hoeveel mensen hun poes of kater niet laten castreren. Onwetendheid / onverschilligheid of zgn. geen geld ervoor (over) hebben....
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door eveline1982 »

Wat fijn dat hij gecastreerd word! Ik geef, als mensen een kitten bij mij ophalen, niet alleen het argument dat er al genoeg ongewenste katten rondlopen maar zeg er altijd even extra bij dat er ook geen ongewenst sproeigedrag van zowel kater als poes komt, en luidruchtig gejank midden in de nacht ;) . Van alle mensen waar ik nog contact mee heb en de katten/poezen 6 maanden of ouder zijn weet ik ondertussen dat ze zijn geholpen of de afspraak gepland staat (zullen die argumenten van vervelend gedrag dan toch helpen?? ;) )
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Pleegmoeder tegen wil en dank.

Bericht door Catfish »

Wat goed dat Snowy nu gecastreerd kan worden! Fijn dat je man om is en dat hij (euh, Snowy dus) niet meer voor nageslacht kan zorgen.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Plaats reactie