# Kittens uit verschillende nestjes

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gesloten
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

# Kittens uit verschillende nestjes

Bericht door Pompidou_poesie »

Hallo

Wij gaan binnenkort 2 kittens (kattinnetjes) uit een nestje van een vriendin van ons adopteren.

Nu vroeg een andere vriendin van mij of ik ook nog 2 kleine katertjes wilde adopteren, uit een heel ander nest.

De katjes kennen elkaar dus helemaal niet.

Maar gaat dit goed samengaan??? Ze zullen alle 4 ongeveer even oud zijn als ze hier toekomen.
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2525
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Kittens uit verschillende nestjes

Bericht door Sandra W »

Maak je maar geen zorgen, want die accepteren elkaar heel snel. Gezellige boel hoor 4 kittens, maar pas je op voor "ongelukjes"? Die kunnen al vanaf dat ze 4 maanden oud zijn plaatsvinden.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Kittens uit verschillende nestjes

Bericht door Pompidou_poesie »

Dan ben ik veel geruster!

dan gaan ze de eerste dag dat ze hier zijn naar de dierenarts ;)

kan dat al op 13 weken???
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2525
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Kittens uit verschillende nestjes

Bericht door Sandra W »

Dat is wat snel, maar de mannetjes kunnen (als ze groot en sterk en dus geslachtsrijp) zijn eventueel al bij 4 à 5 maanden.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Kittens uit verschillende nestjes

Bericht door Pompidou_poesie »

ok dank je voor het antwoord

de mannetjes zijn nu 10 weken, de kattinnetjes 5 weken.

We halen ze allemaal op dezelfde dag op, namelijk 25 november (dan zijn de katertjes al 17 weken ongeveer, maar anders moeten we ze hier een week alleen laten tijdens onze vakantie, en dat wil ik niet, en na overleg met die baasjes mogen ze er ook zo lang blijven)

we gaan dan met zijn allen naar de dierenarts en dan leggen we ineens een datum vast
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gesloten