Vervoersmanden

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Een hele vrachtwagen inzetten voor een vervoersbox of 2 is niet de moeite voor ferplast, denk ik, Rebbe ;-) . Het scheelt ook heel wat heen-en-weer-gerij op den duur.

Hm Veronikske, we zullen eens gaan kijken. Ik dacht dat ze wel zo slim zouden zijn geweest van er een speciaal systeem of zo voor te gebruiken. Maar uiteindelijk kosten fatsoenlijke wieltjes in een doe-het-zelf-zaak ook wel wat :ethink:. En ik wil niet in het midden van de stad in panne vallen met m'n katten :lol: . Nee echt, dan weet ik wel niet wat ik moet doen :shock:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hé, renate, welke heb je nu precies besteld ? De atlas deluxe, maar welke,de 10 of 20, de open of dichte ?
Ben gewoon nieuwsgierig zunne...

En dat ferplast niet levert voor één box, kan ik ergens wel begrijpen, t'is een Belgich bedrijf, die gaan niet naar "den holland" komen voor één vervoersmand....ook niet als die voor Renate is.... :lol: :lol: :lol:

Skat, ik heb nog eens gekeken naar die wieltjes, zijn echt normale wielen, met schroeven vastgezet, dus lijkt mij te doen... ;-) . Ik weet natuurlijk niet wat zo wieltjes kosten in de gamma, dacht dat die toch niet zo duur waren....of ik vergis me... :oops:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Ik heb de atlas de luxe 20 besteld en dan de dichte. Heb er nu 1 in bestelling omdat ik ze dus hier nergens in het echt kan zien. Wanneer deze bevalt ga zal ik er ergens nog 1 moeten zien te krijgen :-(

Ik snap ook best dat zo'n vrachtwagen niet alleen voor mij rijd maar wat ik begreep van de winkels is er wel vraag naar maar zijn ook de vervoerskosten nogal hoog van ferplast. Ze moeten dus 3 manden afnemen en ommenabij de 50 euro aan vervoerskosten betalen. Zo houden ze natuurlijk geen winst over en zullen veel mensen via internet gaan bestellen. Mijn eigen dierenwinkel vond het erg vervelend dat ik de mand bij hun wilde kopen maar dat ze toch een nee moesten geven.

Intratuin kan het blijkbaar wel regelen...zij konden de overgehouden wel kwijt en omdat ze een grote keten zijn kunnen ze onderling uitwisselen wanneer er elders weer vraag naar is ;-)

Zodra ik hem heb zal ik laten weten hoe hij bevalt...heb toch je advies gevolgd en de 20 genomen. Zeker wanneer je het voerbakje erin hebt hangen kan wat extra ruimte geen kwaad en de dichte variant om zo veel mogelijk stress te voorkomen..

Liefs Renate
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa

zou deze box nou dezelfde zijn als de atlas deluxe?
:grin: :?: :?:
Die is volgens mij wel goedkoper he? Al moet er wel verzendkosten bij....
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Ow, die link werkte niet, dan moet je bovenaan op katten klikken, dan op transport (links) en dan transportbox van de 4 keuzes onderaan. Dan zijn het de eerste 2 (de open en de dichte versie).
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Hoi Sophie,

Het zijn niet dezelfde maar inderdaad een stuk goedkoper. Kan helaas niets zeggen over de kwaliteit.

Groetjes Renate
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

Ik heb ook een Atlas (de 20 volgens mij) en ik heb 'm bij Ranzijn gehaald, dat is ook een tuincentrum hier. Die had allerlei versies staan, in redelijke voorraad ook.
Ik heb er een met een open ovenkant en dat vind ik toch ook wel erg handig moet ik zeggen. Sushi is nogal moeilijk met in een vervoersmand stoppen en via dat bovenluik gaat het een stuk soepeler. :grin:
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

Oh, ik heb 'm nog even bekeken en ik heb de 10. En daar past ongeveer 1 1/2 volwassen kater in zag ik gisteravond. :lol: Ze lagen er in te slapen, Sam achterin gepopt en Sushi vooraan met zijn kontje erin en zijn voorkant erbuiten. :roll:
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Nou ik heb hem binnen en ben superblij. Het is een hele mooie stevige en de 20..prima formaat.

Het bijgeleverde kussentje viel me wel erg tegen. Daar hadden ze wat meer aandacht aan mogen geven. Heb er zelf een andere in gelegd, gekocht bij de boerenbond.

Ik ben helemaal rond...kreeg een tip van Lotte voor goedkope fleecedekentjes en het mandje is compleet gemaakt. Guus en Tatum worden vanaf nu prinselijk vervoerd...als ze zich nu ook maar zo gaan gedragen :oops:

Liefs Renate
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

:lol: Ja, dat is meer een kussentje voor in een poppenwagen he?
Maar fijn dat je zo blij met je mand bent! Nu de katjes nog! ;-)
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Rebbe schreef:Nou ik heb hem binnen en ben superblij. Het is een hele mooie stevige en de 20..prima formaat.

Het bijgeleverde kussentje viel me wel erg tegen. Daar hadden ze wat meer aandacht aan mogen geven. Heb er zelf een andere in gelegd, gekocht bij de boerenbond.

Ik ben helemaal rond...kreeg een tip van Lotte voor goedkope fleecedekentjes en het mandje is compleet gemaakt. Guus en Tatum worden vanaf nu prinselijk vervoerd...als ze zich nu ook maar zo gaan gedragen :oops:

Liefs Renate
Mooi dat het helemaal gelukt is Renate!
Aan het vervoer kan het nu zeker niet meer liggen :)

Succes met je poezels!
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Veronikske...nog even een bedankje dat je me toch een beetje richting de 20 hebt gepraat...en wat ben ik daar nu blij mee.

Hebben de mand (helaas) veel gebruikt de afgelopen tijd en inderdaad toen Guus nog onder narcose was konden we haar er goed ruim inleggen. Deksel erop en klaar...eenmaal thuis gekomen deksel eraf en onderkant met dekentje en poes voor de verwarming om wakker te worden.

Ik had deze al veeeel eerder moeten kopen ;-)
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

ik moet een vervoersmand kopen en vroeg me af waar ik zoal op moet letten... ik ben nog maar student dus ik heb niet echt geld teveel (maar wie wel ;)), en een van de goeiekopere die er toch wel deftig uitziet is in Makro. nu is dat natuurlijk niet van een bekend merk en vraag ik het liever nog eens hier voor ik hem zou kopen. anderen kosten meteen vaak het dubbele dan de deze!

nog een vraagje ivm gewicht. voor een doorsnee kat, wat is daarvoor het beste maximum gewicht voor een vervoersmand? ik denk dat ik er gezien heb van 5 kg maar dit lijkt me redelijk weinig?
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Wat vinden jullie van deze vervoersmand/tas?

Linkje
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Heyyy handig!!

Ik heb er zelf eentje van 7 euro die ik ooit in de Kruidvat heb gekocht. Een soort sporttas model (deze kun je precies gewoon op je rug hangen als een boekentas?? Superhandig!!). Echt superhandig. Zeker als je meerdere katten te voet naar de dierenarts moet sleuren zoals ik.

Iemand zin om mij zo'n tas op te sturen via de post? :icon_shifty:
Plaats reactie