Vervoersmanden

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Zijn inderdaad wel prijzig ja :oops:

Atlas de luxe 10 ommenabij de 36 euro en de 20 is er voor 46 euro.

Kan alleen niet zo wijs uit de maten. Shaz jij hebt de 20 schreef je. Is die bedoeld voor 1 kat. Ben aan het twijfelen over de 10 of 20.

Hoor het graag want dan kan ik mijn bestelling doen en is de mandenirritatie eindelijk getackeld :lol:

Groetjes Renate
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Ja nou, Quinto kan er alleen in zijn eentje in. Maar die is ook groot en weegt zo'n 6 kilo. Yoran en Zody passen er samen in, die zijn vrij klein en samen iets meer dan 6 kilo. Hangt dus een beetje van je kat af :grin:
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hoi Renate,

Ik zou je toch aanraden om de atlas 20 te nemen, de atlas 10 is erg klein, past één kat net in, en als ze dan na een narcose ofzo nog slapen, kan je ze er amper deftig inleggen.
De atlas 10 verkopen ze vooral voor kittens te vervoeren

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Veronikske,
die atlas 40, staan daar dan wieltjes onder? Ze zeggen er niks van op de site. En wat kost zo'n geval? En waar koop ik het?

Ik heb hier het probleem dat de DA enkel door de week opvangt. In de week werkt mijn vriend dus moet ik altijd met de katten naar de DA. Nu voor inentingen en van die dingen neem ik ze liefst allemaal tegelijkertijd mee, om consultatiekosten te besparen. Maar ik kan dus wel geen drie katten dragen :???:. Ik heb ten eerste momenteel nog maar 2 vervoersmandjes, en ten tweede niet genoeg armen. Ik heb 1 soort reistas, die dus op mijn rug kan hangen, maar kan echt niet nog in elke hand een mandje dragen dan.
Iemand een oplossing?
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Shaz en Veronikske bedankt voor de info...ik ben er uit en ga voor de 20

Er moet maar 1 kat in (samen gaat zelf een ferplast niet houden ben ik bang 8-) ) maar een beetje ruimte is wel fijn ja. En inderdaad bij een narcose is het fijn om ze gemakkelijk neer te kunnen leggen.

Nou nog gaan googlen waar hij het voordeligst is ;-) Wordt wel een duur grapje bij 2 poezen die niet in 1 mandje kunnen :roll:

Liefs Renate
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Wij hebben een Atlas 10 en ik vind eigenlijk dat onze katten daar prima in passen. Niet samen, maar alleen is hij echt ruim genoeg voor poezen rond de 4 kilo hoor!
Ik zou trouwens kiezen voor een dichte bovenkant. Open aan de bovenkant maakt ze alleen maar angstiger, omdat ze dan nog meer kunnen zien. ;-)
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

sKatje schreef:Veronikske,
die atlas 40, staan daar dan wieltjes onder? Ze zeggen er niks van op de site. En wat kost zo'n geval? En waar koop ik het?
Mijn atlas 40 ben ik héél erg tevreden over. Ik ga alleen met mijn 5 katten naar de da, zonder probleem. Er staan wielen onder, en er is een lang handvat aan om hem achter je aan te trekken, je moet enkel even heffen om hem in en uit de auto te halen (daar krijg ik arm-spieren van).

Ik heb hem bij tom & co gekocht in Hasselt, maar er zal er ook wel één in het Antwerpse zijn veronderstel ik, en anders even googelen Skat.
Ik weet echt niet meer wat ik hem betaalt had, maar dacht ongeveer rond de 100 €, niet goedkoop, ik weet het, maar dat ding is al zo vaak van pas gekomen, en volgens mij onverslijtbaar, die van mij ziet er nog steeds als nieuw uit. :grin:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Rebbe schreef:Nou nog gaan googlen waar hij het voordeligst is ;-) Wordt wel een duur grapje bij 2 poezen die niet in 1 mandje kunnen :roll:

Liefs Renate
Renate, begrijp ik nu dat je er dan twee gaat kopen ? Dan zou ik toch opteren voor de maat groter, zodat ze er samen inkunnen, dan betaal je meer, maar nog steeds minder, dan dat je er twee koopt.

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Jamaar Veronikske, niet alle katten zijn zo dol op elkaar als die van jou en kunnen samen in een mandje :lol:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

sKatje schreef:Jamaar Veronikske, niet alle katten zijn zo dol op elkaar als die van jou en kunnen samen in een mandje :lol:
Ja, da's juist, ik ging ervan uit dat iedereen die hele handel altijd in één box kan steken....oeps.... :oops: :grin:

Skatje, ik heb die atlas 40 op't net gezocht, en ik zag dat je hem in sommige (Nederlandse) winkels al kan krijgen vanaf 75€ (komen dan nog verzendkosten bij natuurlijk.

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Ik heb begrepen dat een Ferplast onverslijtbaar zou zijn...maar ik betwijfel het of die het houdt wanneer ik ze samen in een mandje ga doen :shock:

Twee is een betere optie..wel wat duurder maar bespaart een hoop ellende ;-)

Liefs Renate
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hoi Renate,

Die manden kunnen echt wel wat hebben hoor, ze werken trouwens ook met gewichten, vond het al raar dat dat er op de site niet bijstond.

Mijn atlas 40 kan een gewicht dragen van 40 kg., dus je moet niet alleen naar de afmetingen kijken, maar ook naar het gewicht wat er opstaat.

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Vero, ik heb even gekeken in onze dierenwinkel en daar hebben ze die Atlas 40. Die kost 70 euro, maar de 'catch' is dat die domme wieltjes nog eens 40 euro kosten :???:. Dat gaat me er toch net wat over.
Kan ik beter twee goedkope mandjes en een steekwagentje kopen :lol:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Ja Skat, dat kan inderdaad kloppen, bij mij zaten die wiellen er al aan, en ik heb iets over de 100 € betaald dacht ik .

Neem die man van jouw es mee naar de winkel, en laat hem die atlas 40 eens bestuderen, volgens mij kan je er ook wieltjes onder zetten die je gewoon in een doe het zelf zaak zoals de gamma kan kopen, en daar kost dat haast niks zo'n wieltjes.
Ik heb es gekeken naar die van mij, en volgens mij moet dat te doen zijn, het zien er heel normale wieltjes uit, die je met schroeven moet vastzetten...dat moet die kerel van jouw toch kunnen hé ?
:lol:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Ik heb mijn atlas de luxe nog steeds niet in huis....wat een project is dit aan het worden...

Weet welke ik wil hebben maar de dierenwinkels in de buurt wilde hem voor me bestellen...dierenwinkel kan ze namelijk alleen per drie bestellen en dat doen ze niet wanneer ik er maar 1 wil hebben...

Heb afgelopen donderdag met de intratuin gebeld en die gaan het voor me doen. Zetten de andere 2 dan gewoon in de winkel...raar principe van ferplast toch?

Kon ze ook via internet bestellen alleen dan kan je geen kleur aangeven..krijg je gewoon 1 die er op dat moment staat. Ben normaal gesproken niet zo kieskeurig maar wanneer ik zo veel geld spendeer aan een mandje dan wil ik ook degene hebben die ik mooi vind...in mijn geval de zwarte..

Maar goed intratuin is voor me aan de slag gegaan. Hoop snel wat van ze te horen!!

Groetjes Renate
Plaats reactie