Hij negeert speeltjes!

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

foliepropjes, plastic tassen en EINDELIJK ook de muis die ik gekocht had. Die wordt letterlijk meerdere keren per dag dood gemaakt. :grin: Heel langzaam natuurlijk. En inderdaad, vanaf dag 1 was de verenslinger favoriet.
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
Melb
Huiskat
Huiskat
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:46
Locatie: Limburg

Bericht door Melb »

haha, de verenslinger is mijn kitten (nog) bang voor:P
favoriet zijn eigenlijk de touwtjes van mijn sportbroek en het propje zilverfolie..
owja, heb gister bij de ikea zo'n kleine octopus gekocht, met allemaal van die 'armpjes' eraan..
ding koste 35 cent, ma hij vind het geweldig!


heb gister ook nog wat (dure:P) speeltjes met catnip gekocht, maar daar reageert ie niet echt op:S
beetje vreemd, ik dacht dat katten daar helemaal gek van werden..
Groetjes van Mel, en een pootje van Boris& Shrek!
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Niet alle katten reageren op catnip hoor. Sommigen worden er niet koud of warm van ;)

Cadeau lintjes zijn hier ook wel erg favoriet bij onze kleine man hoor. Vooral als ze dan aan een stoel vastgebonden zitten en er nog wel veel krullen in zitten, dat veert dan zo mooi terug :)
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Melb
Huiskat
Huiskat
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:46
Locatie: Limburg

Bericht door Melb »

Lotte schreef:Niet alle katten reageren op catnip hoor. Sommigen worden er niet koud of warm van ;)

Cadeau lintjes zijn hier ook wel erg favoriet bij onze kleine man hoor. Vooral als ze dan aan een stoel vastgebonden zitten en er nog wel veel krullen in zitten, dat veert dan zo mooi terug :)
haha, owkee, dan valt die van mij wrs onder die categorie;)
cadeau lintjes zijn inderdaad ook wel een goed idee(Y)
Evelijn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 jun 2006 15:28
Locatie: Groningen

Bericht door Evelijn »

Het klopt dat sommige katten niet gevoelig zijn voor catnip, het is genetisch bepaald. Daarnaast zijn katten jonger dan 3 maanden eigenlijk altijd ongevoelig voor de geur. Dit komt omdat ze dan nog geen seksuele gevoelens hebben, waar de catnip op in speelt.
Gesloten