Reisren

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Poes
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2004 21:10

Reisren

Bericht door Poes »

bestaan er kattenrennen voor op vakantie?
Na jaren niet mee op vakantie geweest te zijn gaan we dit jaar eindelijk met zn allen weer eens weg. We gaan naar een caravan van een vriendin van mij, maar we willen Poes zo graag meenemen.

Ik bedoel dus geen reismandje maar iets waar ze in buiten kan lopen. Tuigjes vind ik niet echt wat wat ze zit altijd vast om alles heen.

Ik wil Poes dus niet alleen thuis laten en een pension is geen optie, dat vind ik zo zielig :-(
The Lizard Queen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2003 04:30

Bericht door The Lizard Queen »

Je hebt wel van die draagbare kennels voor honden, die zou je natuurlijk ook voor je kat kunnen gebruiken. Foto heb ik van een Amerikaanse site, daar kost deze $199. Geen idee waar je ze in Nederland zou kunnen kopen.

Afbeelding
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Bij ons in de dierenwinkel hebben ze ook van die opvouwbare tent-rennen... Zijn gemaakt van een bepaald soort heel sterk kunststof en dat krijgen ze niet zomaar stuk.
Voordeel is dat je het heel klein kan opvouwen en dat het veel lichter is dan een metalen ren. ;) Je kan 'em ook in de wagen (koffer/achterbank) vastmaken..

En wat plaatjes:
Afbeelding
Dit is 'em dus, op z'n grootste formaat toch zo'n mooie 90 x 90 x 85 cm...
Afbeelding
En opgevouwen nog maar zo groot/klein :smile:

De prijs varieert nogal van winkel tot winkel dus daar kan ik je geen uitsluitsel over geven...
Gesloten