Ondernemende katten en een waterfontein

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
anja
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 okt 2004 21:08
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door anja »

Tralala Omdat Cherry al een week geen diarree heeft heeft ze vandaag een kadootje gehad..Ook een waterfontein. Wat zijn die dingen duur! Hij staat er nu al even maar ze vindt er niks aan. Hij staat hier ook in de keuken waar mijn computer staat en ik ren steeds naar de wc..hahaha
Maar ze gaat wel in de buurt zitten om te kijken wat het is.Ik hoop toch wel dat ze er straks van gaat drinken. Groetjes van Cherry en Anja
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

[quote="anja"]Tralala Omdat Cherry al een week geen diarree heeft heeft ze vandaag een kadootje gehad..Ook een waterfontein. Wat zijn die dingen duur! Hij staat er nu al even maar ze vindt er niks aan. Hij staat hier ook in de keuken waar mijn computer staat en ik ren steeds naar de wc..hahaha
Maar ze gaat wel in de buurt zitten om te kijken wat het is.Ik hoop toch wel dat ze er straks van gaat drinken. Groetjes van Cherry en Anja[/quote]

Hoi Anja.

Dat was in het begin bij mij ook zo. Ik had de fontein half september gekocht en Demi dronk er gelijk uit maar Boris heeft gewacht tot bijna eind december. :shock: Ik had de moed bijna opgegeven en de fontein weer in de doos gedaan en of in de schuur gezet of op Marktplaats gezet. :-P Maar gelukkig wordt hij nu goed gebruikt. :grin: Dus geduld is een schone zaak. Het komt vanzelf. ;-)
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Anonymous

Bericht door Anonymous »

bij ons keken ze er beide niet naar om en dronken gewoon niet tenzij er ergens anders vocht te vinden was... meestal de douche...

we hebben hem maar weg gedaan dan hebben andere er tenminste wat aan he
Gebruikersavatar
anja
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 okt 2004 21:08
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door anja »

Hebben jullie de fontein trouwens altijd aan staan of alleen als je zelf thuis bent?
Want ik weet niet of het verstandig is om de pomp aan te laten staan als ik weg ga..

Dus Vivienne, je hebt de fontein verkocht?
Als ik vragen mag.. via marktplaats?
Ik wilde hem ook graag tweedehans kopen maar kon er geen vinden.

Cherry vind hem niet leuk..alleen maar eng.
Gekke kat.

Groetjes van Cherry en Anja
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

Ik laat hem wel aan als ik even boodschappen ga halen maar als ik langer weg blijf dan zet ik hem uit en zet ik een gewoon bakje water voor ze neer. Meestal verschoon ik de fontein dan de volgende dag omdat het water toch stil heeft gestaan en het misschien dan niet meer zo lekker smaakt. ;-)
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gebruikersavatar
Renate
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2003 17:15

Bericht door Renate »

Hier staat hij 24 uur per dag aan. Het is een lage wattage ( heet dat zo?), dus er zou weinig mis moeten kunnen gaan. Het is geen 220 volt wattie gebruikt.
ik heb 3 kleine kleuterende kittens :D
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

De mijne moet nieuwe filters. Het is niet echt gemakkelijk hiieraan te komen. de winkels die ze verkopen zijn een eindje uit de buurt.
De katten zijn er wel echt dol op en drinken er met velen uit.

Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
ebony
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2004 23:28
Locatie: Ede
Contacteer:

help??

Bericht door ebony »

kan iemand mij helpen?

ik heb de waterfontein gewonnen op een veilingsite voor €35
ik blij, blijkt dat ik hem in amsterdam moet ophalen :-(
ik woon in ede en met de trein is dat €22 dus dan ben ik bij elkaar meer kwijt dan als ik ergens een nieuwe koop.

ik heb al een mail gestuurd of ze hem wil opsturen maar dat wil ze niet.
kan iemand de bol voor bij ophalen die daar in de buurt woont en hem dan naar mij opsturen? ik vergoed natuurlijk de verzendkosten en de bol zelf.

of weet iemand zelf waar ik de bol kan kopen bij mij in de buurt?
Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel =)
Gebruikersavatar
ebony
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2004 23:28
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door ebony »

niemand?
Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel =)
Anonymous

Bericht door Anonymous »

http://www.fretten.nl/webwinkel.html

hier kan je hem online bestellen, en laten bezorgen voor € 6,- . Hij is daar 29,50 geloof ik..

je klikt links in het midden op "kattenartikelen"
dan opent zich een nieuwe pagina
in die nieuwe pagina klik je links bovenin weer "kattenartikelen" en dan zie je hem inclusief prijs en bestelnummer en dergelijke
op die eerste pagina kan je vervolgens rechts bovenin naar het bestelformulier gaan

succes!!

oja en voor mensen die nieuwe filters enzo nodig hebben; die kun je hier ook bestellen, maar ook dus weer met € 6,- bezorgkosten..
Gebruikersavatar
ebony
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2004 23:28
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door ebony »

heel erg bedankt!

heb hem meteen besteld!
nu dat meisje nog sturen dat ik niet naar amsterdam kom
:oops:
Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel =)
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Graag gedaan en veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
anja
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 okt 2004 21:08
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door anja »

Ik las dat je de waterfontein gewonnen had voor 35 euro. Dat vind ik erg duur!Want via internet kan je hem dus al goedkoper bestellen.
Ook raar dat ze hem niet wilde opsturen.
Misschien is het verstandiger, als je weer eens gaat bieden om eerst met diegene te emailen, of ze hem opstuurt, en hoe duur de verzendkosten zijn.Want zoiets moet je er wel altijd bij rekenen.
Maar ik heb inmiddels ook zo'n waterfontein gekocht bij ons bij Pet place. Voor 35 euro. Ik heb begrepen dat ze hem bij intratuin ook hebben. Maar ik heb begrepen dat je hem al besteld hebt?
veel plezier ermee.
Groetjes van Cherry en Anja
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Ik begrijp dat er weer een aantal nieuwe mensen zijn bijgekomen die een waterfontein hebben gekocht. Hoe vinden jullie katten de fontein tot nu toe? Gebruiken ze ze? En drinken ze nu meer?
Ik ben nog steeds aan het twijfelen :ethink: , ik denk dat de katten het wel leuk vinden en dat het ook goed voor ze is. Maar mijn moeder is niet van de voordelen overtuigd :!: . En het is natuurlijk wel een duur ding, en als middelbare school leerling is het in verhouding nog een beetje duurder.... 8-) Jullie herkennen dat vast wel! :grin: ;-) Daarom denk ik er nog maar wat langer over na, en lees ik jullie reacties :grin:
Doei doei!
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
Ilse
Huiskat
Huiskat
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 jan 2005 00:27
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Volgens mij vinden onze poezen zo'n fontijntje helemaal geweldig en ik ga er zeker een aanschaffen. Als iemand hem weg wilt doen en hij is nog goed dan zou ik hem willen overnemen zeg maar hoeveel je er voor wilt hebben.
Kopje van Mistey, Tijgertje, Calito, Beertje, Rexje, Mickey en Simba

http://www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl
Plaats reactie