Hoeveel kattenkruid mag ik gebruiken?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Hoeveel kattenkruid mag ik gebruiken?

Bericht door claudia »

Wij hebben laatst een zakje kattenkruid gekocht bij de dierenspeciaalzaak. Eigenlijk ben ik altijd een beetje huiverig voor dit soort dingen, maar ik wou 't wel eens proberen. Nu heb ik zojuist voor 't eerst wat kattenkruid over de krabpaal en 1 speeltje gestrooid en ze zijn er gek op! Belle viel zowat van de krabpaal omdat 'ie erin wilde rollen! Ik vind trouwens wel dat 't snel uitgewerkt is. Ze hebben een kwartiertje lol (hooguit) en dan merk ik er niets meer van!

Nu vraag ik me af hoevaak je kattenkruid mag gebruiken en hoeveel. Iemand?
Gebruikersavatar
miekje
Lynx
Lynx
Berichten: 100
Lid geworden op: 07 sep 2004 13:49
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door miekje »

Ik heb niet echt een idee daarvan, maar wat je wel kunt doen is van een stukje stof een zakje naaien waar je wat kattenkruid in kan doen. Als je dat stevig genoeg maakt, kunnen ze het niet kapot bijten en krijgen ze het in ieder geval niet binnen.
:pdtmat: Gone with the wind
Gebruikersavatar
BlackPanther999
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2003 16:12
Locatie: Goeree-Overflakkee
Contacteer:

Bericht door BlackPanther999 »

Je kan het zo vaak en zoveel je wil gebruiken aangezien het niet schadelijk is (je kan ze dus geen overdosis geven of zo). Je kan het zelfs over het voer strooien, sommige katten vinden dat heerlijk.

Een van mijn katten eet het het liefst op en de andere twee gaan er helemaal van uit hun bol!!

Ik weet dat ze het bij Faunaland verkopen in een potjes die lijken op kruidenpotjes met een strooimechanisme. De hersluitbare zakjes heb ik ook al meerdere keren gekocht, maar de potjes zijn handiger.
ik ben de trotse eigenaar van 3 katten, namelijk Misty, Ugly en Jamie.
Gesloten