Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Roland,

als ik me niet vergis heet vero zo'n ding in huis voor de poezels, misschien kan je haar inropen als "ervaringsdeskundige"?
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Heeft Vero niet zo iets gekocht voor haar katten?
Volgens mij waren die er toen ook wel blij mee. Lijkt me inderdaad erg mooi spul
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Admin »

Bedankt Lotte, dat was me helemaal ontgaan. Ziet er best stevig uit en erg comfortabel voor de poezels :-D
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

ziet er inderdaad leuk uit!!!

een tip voor wie een kleine krabpaal wil: de prijzen van de krabpalen in makro zijn echt laag!! ik was langer op zoek en heb model "157" gekocht, dat vind je zowat in elke winkel, tegen gemiddeld 35 euro. op internet zelfs gezien voor 50 euro!! en ik heb hem slechts 25 euro betaald...
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Ik heb dezelfde krabpaal als Roos. Alleen gebruikte onze katten die niet veel. Wel de stoelen. En daar rekken ze zich dan lekker bij uit. Dus nu heb ik de onderste twee plankjes er tussen uit gehaald. En... de stoelen krijgen nu terug wat meer rust. De paal zelf is even stabiel maar veel aantrekkelijker voor onze mormeltjes.
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

dit is dus de mijne (heb hem in het grijs ipv beige):
http://www.krabpaaldiscount.nl/images/u ... uinnie.jpg
Gebruikersavatar
anny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jul 2007 19:38
Locatie: weert

krabpalen

Bericht door anny »

bij ons is het altijd dat de krabpaal zelf van de stellages kapot is doordat ze er veel aan hebben gekrabd, heel goed natuurlijk.
:grin: Maar dan is de rest nog heel goed, heel mooi zelfs en dan vind ik het zonde om alles weg te doen. ik heb ooit geprobeerd nieuw touw om een paal te bevestigen, maar dat werd een rotzooi, die er snel weer naast lag.
hoe doen jullie dat? :?:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Misschien staat het er al op, maar ik noem het ...Catrix. Je kan dit helemaal zelf inelkaar zetten en zelf bepalen hoe groot het wordt.
Alles waar de katten op liggen kan gewassen worden :grin:
http://www.catrix.nl
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
anny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jul 2007 19:38
Locatie: weert

krabpaal

Bericht door anny »

bedankt voor de tip. ik heb even gekeken op de site en er ligt zelfs een winkel waar ze ze verkopen hier in mijn woonplaats. dus daar ga ik komende week gelijk eens kijken.
lijkt me wel grappig om dat zelf samen te stellen.
KellyVG
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 aug 2007 14:17

Bericht door KellyVG »

Ik heb een vraagje... Is het interessant dit aan te schaffen als ze nog kitten zjin? Of wacht je beter totdat ze volwassen zijn?
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Jazeker, kittens vinden ze geweldig om overheen te rennen en in te kruipen. Ze hebben de krappaal nog niet nodig voor hun nagels, maar zien het meer als speel- en slaapplek, dus als je er eentje neemt neem er dan vooral een met veel kruip- en sluipmogelijkheden. Ze zijn wel duurder dan de standaard krappalen, maar als je katten er niet te wild mee omgaan kunnen ze wel een tijdje mee.

groeten,
Sandra
KellyVG
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 aug 2007 14:17

Bericht door KellyVG »

OK bedankt. Ik veronderstel dat je in de Makro ook wel dergelijke dingen vindt? Dan ga ik daar morgen een kijkje nemen. Want hopelijk mogen we volgende week onze twee katertjes afhalen.

Maar wat je daar zegt dat ze die krabpalen nog niet nodig hebben voor hun nagels? Is het niet zo dat kleine katten juist wel een krabpaal nodig hebben omdat ze anders zeker en vast je behang eraf halen?
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Hele jonge kittens hebben nog hele zachte nagels, maar hoe ouder ze worden hoe sterker ook hun nagels worden en als ze dan beginnen te puberen (rond 6 tot 8 maanden) dan ben je blij dat ze de krappaal gebruiken en niet je behang ;-).

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

Overigens, Kelly, bij makro vind je wel een aantal krabpalen en goedkoper dan daar vind je ze niet! Wel is het assortiment beperkt, en heeeeele grote palen hebben ze niet (zie ook mijn post een beetje hogerop).
Plaats reactie