Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Saartje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 aug 2005 15:01
Locatie: Ledeberg, Gent
Contacteer:

Bericht door Saartje »

Van mij mag je hetzelfde maken hoor heb het ontwerp van een krabpaal die bestaat, ik heb enkel het laddertje niet en het tonnetje.

Afbeelding


Op deze site zie je verschillende palen

http://www.kattenkrabpalen.be/

Als je vragen hebt vraag je maar hé.

Om het gemakkelijk te maken kan je me misschien toevoegen op msn. Nouja als je dat wilt vraag je het maar.
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 426
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Dag iedereen, hier foto's van mijn klim-en krabmateriaal, neen,neen, die van mij zijn niet verwend hoor!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het zijn zo een schatten, ze verdienen het toch zeker
Laatst gewijzigd door veronikske op 15 okt 2005 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
José
Lynx
Lynx
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:45
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door José »

@Saartje
Ik ben eigenlijk wel errug benieuwd hoe de krabpaal geworden is!! Heb je er een foto van Saartje? Tot nu toe ziet het er hartstikke goed uit!

Wij wilden er eerst zelf ook één maken, maar hebben uiteindelijk toch voor de makkelijkste weg gekozen en er één gekocht. Vandaag in elkaar gezet:
Afbeelding
Afbeelding

Ze zijn er blij mee!
mvlokven
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jun 2005 13:50
Locatie: Oss

Bericht door mvlokven »

Wij hebben afgelopen weekend deze krabpaal besteld:

http://www.dierenvilla.nl/images/krabpa ... _beige.jpg

Ben errug benieuwd! :grin:
Gebruikersavatar
Mo
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2005 18:45
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mo »

Wij hebben een nieuwe krabpaal.
Gekregen bij een abonnement op Hart voor Dieren.

En Sjors en Luna vinden het inmiddels prachtig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is ie mooi?! :grin:
Onderschrift volgt...
Gebruikersavatar
caroline
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 aug 2005 10:55
Locatie: rotterdam
Contacteer:

dit is onze krabpaal

Bericht door caroline »

Natuurlijk kan ik ook niet achterblijven :lol: Dit is de krabpaal waar Jack en Pluis, omstebeurt, op liggen.
Afbeelding
Wil nog wel heel graag eentje op kamerhoogte, maar dat zal voor later zijn :icon_shifty:
Tip van de dag: lach, lach, lach!
Gebruikersavatar
Sophie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jan 2006 11:09
Locatie: België

Bericht door Sophie »

Wauw! Ik wist niet eens dat je zo grote krabpalen kon krijgen! Ik heb zo'n kleintje in huis. Gewoon een paaltje, met twee touwtje met aan het uiteinde een balletje. Marie gebruikt hem in ieder geval flink. Maar als ik zie wat jullie allemaal in huis hebben, ga ik toch nog eens wat rondkijken. ;)
cindy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 dec 2004 10:20

Bericht door cindy »

Enig, al die klimpalen! Wij hebben vandaag een middelgrote krabpaal bij de Lidl gekocht, voor maar 40 Euro. In de dierenwinkels zijn die klimdingen zo ontzettend duur, alhoewel ze wel prachtig zijn.
Maar goed, de eerste kennismaking was erg grappig.
Wat ik me alleen afvraag: er hangt een sisalballetje aan een elastiek. Het elastiek was dubbel, waardoor er een soort gat ontstond. Dat leek me niet veilig (want daar past net een kattenkop in), dus we hebben het doorgeknipt zodat er nu 1 elastiek is met een balletje daaraan. Kan dat kwaad? Ik zie altijd overal spoken, maar volgens mijn man kan er nu niets meer gebeuren. Wat is jullie ervaring met die balletjes aan elastiek? Het is een vrij kort elastiek... maar toch...
Kattenkopjes uit de polder, Cindy
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Ik heb die krabpaal ook vorig jaar bij de Lidl gekocht (en hij staat nog steeds stevig!) en ik heb dat balletje er gelijk afgeknipt. Sowieso vond ik de lus die ontstaat door de twee elastieken erg gevaarlijk, maar daarnaast krijg ik van dat soort dingen ook gelijk allerlei enge visioenen van opgehangen katten enzo. :???: Dus zoiets gaat er bij mij gelijk af. Zonder elastiek vonden ze het ook best een leuk balletje. ;-)
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Als er bij ons ergens een elastiekje aan zit (bv aan de krabpaal met een balletje) dan knippen we het gelijk eraf. Mijn ouders hebben namelijk eens meegemaakt dat een kat er met zn nagel in bleef haken terwijl ze er niet bij waren en ze waren nog maar net op tijd want die kat raakte in paniek en had bijna zo hard getrokken dat dr nagel er bijna af ging :shock: (of dr teen, dat weet ik niet meer) dus nu passen we altijd heeel erg goed op! misschien een waarschuwing voor iedereen: pas heel erg op met elastiek!!! :!: :!:
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
ArPaS elftal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 76
Lid geworden op: 01 mar 2006 08:59
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door ArPaS elftal »

dit zijn de palen van het elftal beneden in de woonkamer:
Afbeelding



Deze stond er eerst, maar is nu verhuisd naar de kattenkamer op de 1e verdieping:
Afbeelding


dit is hoe de voorkamer er ongeveer uitziet (tis zo makkelijk tikken met een kat op tafel die tussen jou en de laptop ligt! :lol: ;-)) ook te bekijken via de catcam op de site (nu wel ietsjes veranderd, de kamer, en de site heeft een update nodig!)
Afbeelding

en er zwerven nog meer kleine en middelgrote paaltjes rond.....


ik wil nog een evxtra hoge paal voor ze in de kattenkamer en deze, omdat t echt genietende luiaards zijn! :lol:



zo, gelijk wat katten van het elftal ook in beeld ;-)
groetjes, Patricia en cats!

http://arpaskattenjungle.blogspot.com
Gebruikersavatar
ArPaS elftal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 76
Lid geworden op: 01 mar 2006 08:59
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door ArPaS elftal »

en dit is waar ze straksjes ook nog een paar uur per dag in mogen ravotten als het weer wat beter wordt en er wat meer inrichting staat ;-)
Ze hebben al een keer mogen "proeven" :grin: :grin: ;-)
Afbeelding Afbeelding

en dan natuurlijk nog hun eigen kamertje boven...maar daar zijn helaas ff geen foto's van! ;-)


dit is nog ff op mijn manier hoor! Als ik wat meer "ingeburgerd" ben zal ik weleens kijken hoe het Shutterfly gebeuren werkt! ;-) :grin: ;-)


groetjes!
groetjes, Patricia en cats!

http://arpaskattenjungle.blogspot.com
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Afbeelding

Belle heeft gewoon geen geduld! :silly: :lol:
Sandra1984
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2006 16:34
Locatie: Breda
Contacteer:

Zelf een krabpaal maken

Bericht door Sandra1984 »

Wij willen zelf een krabpaal maken.
Nu hadden we al alles uitgedokterd hoe we het gingen doen, maar alleen die touwen om hun nagels aan te scherpen was een probleem.
Das van dat sisal sisastouw geval, weet niet hoe het heet.
Maar mijn vraag is, waar kan je dat kopen? Want dat willen we dan om een pvcbuis wikkelen(heel strak) en dan zo de poten maken voor de krabpaal..

Wie kan ons helpen
Gebruikersavatar
William
Huiskat
Huiskat
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 okt 2005 15:45
Locatie: Wehl
Contacteer:

Bericht door William »

Je kunt ook van dat soort palen los kopen en dan zelf een bouwwerk maken.

Ik heb ze al wel eens zien staan op internet maar zou niet meer weten waar. :???:

Zal zo wel eens even op zoek gaan
Fouten zie je dik als de liefde dun is (Phil Bosmans)
Plaats reactie