Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Biny »

Sannie_xx waar heb je die vandaan/welk type is het? Dat is wel een mooie, is ie stevig?
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
ktje
Poema
Poema
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 mei 2009 17:08

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door ktje »

Volgens mij is het deze:

http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... ixie/28490

Bij zooplus
naam: Trixie krabpaal Zaragoza
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 421
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Sannie_xx »

Ja, dat is hem inderdaad!
Ik vind hem behoorlijk stevig voor een krabpaal die niet geklemd is. Hij wiebelt wel wat, maar daar blijft het dan ook bij --> en zeker Mouse is er NIET zachtaardig mee. Die springt er van veraf in en gaat in zijn wildste buiten bovenaan hangen & etteren. En meer dan dat de krabpaal wiebelt gebeurt er niet.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Biny »

Is inderdaad erg mooi, lees alleen wel verhalen dat palen ervan zijn afgebroken binnen een jaar.. Maar dat kan ook domme pech zijn natuurlijk!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Bert Wolf
Lynx
Lynx
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 jul 2003 15:44
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Bert Wolf »

Wij hebben deze

Afbeelding

maar die is inmiddels echt helemaal OP, palen en de stof. Alle krabppalen zijn al eens vervangen, en zodra ze "door" waren afgetaped en omgedraaid. Heb besloten er niet meer in te investeren en 3 van die onderste ligplaatsen besteld die aan de muur bevestigd worden. Om te krabben komt er een brede krabplank aan de muur en heb ook meteen een reserve besteld.
Groetjes, Bert (ons foto-topic)
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 787
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door loek »

He Bert
Vind die ligplaatsen aan de muur geweldig. Waar heb je die gekocht? (ik zie weleens van die radiator dingen en denk dan oh wat leuk maar heb geen cv...dus tja houd het snel op he. Van die dingen aan de muur is een goed alternatief!)
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Bert Wolf
Lynx
Lynx
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 jul 2003 15:44
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Bert Wolf »

Bij dierenvilla maar ze zijn nog niet binnen helaas...

Beige, bruin en wit :eshhh:

Voorbeeldfoto van hun site: Afbeelding
Groetjes, Bert (ons foto-topic)
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Nyncke »

Oh, die passen ook mooi op een verloren muurtje in mijn huiskamer!!!!
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Biny »

Ik heb vandaag een stuk van 1 meter bij plm 60 cm tapijt wat we toch nog over hadden op een stuk muur vastgemaakt, vlak naast de achterdeur.
Toen ik het had gesneden en op de grond had liggen werden ze al dol haha.
Het lijkt ook nog heel netjes, zal er eens een foto van maken. Nu hebben ze dus een gigantische oppervlakte om aan te krabben/hangen weet ik wat ze willen doen, vooral Ziva had hier nogal behoefte aan, want ze gebruikte nu de achterkant van stoelen die met stof zijn belegd, krabpaal wil ze wat krabben betreft niks van weten, klimt er wel in tijdens spelen en slaapt erop, maar ze gebruikt 'm verder niet als 'Krab'-paal. Maar ze heeft heel duidelijk wel de behoefte, maar dan aan een groot lang stuk waar ze zich helemaal kan strekken en met de pootjes wijd kan terwijl ze gestrekt staat :lol:
Ik ga nog even wat meer plekjes zoeken waar het kan. Kan het mooi op maat snijden en dat is ideaal, past door de kleur goed in 't interieur en valt eigenlijk maar amper op..!
Zit eraan te denken bij de trapleuning ook één van de palen die als klimpaal gebruikt wordt te beleggen met dit tapijt of met sisaltouw, en bij de voordeur want dat is ook een geliefd krab/behangscheurplekje..!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Adriana »

luna en ziva klappen in hun pootjes :eclap: voor zo'n creatief baasje. en het is erg gezond voor ze als ze zich goed kunnen uitrekken.
en leuk dat het meteen met gejuich ontvangen werd!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Roos en Minousch »

Bert Wolf schreef:Bij dierenvilla maar ze zijn nog niet binnen helaas...

Beige, bruin en wit :eshhh:

Voorbeeldfoto van hun site: Afbeelding

Wat een leuke Ragdolls!!!
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Biny »

Nou ze zijn verliéfd op het tapijt bij de deur, ze klimmen er zelfs in, hangen erin, zetten zich eropaf als ze door de kamer racen en daar de omslag moeten maken weer terug, geweldig!! Ze kunnen er echt niet vanaf blijven! En als ze er aan krabben, nou dan rukken ze er meer aan dan dat je het nog krabben kunt noemen, prachtig !! Ik ben blij!
Echt super om te zien!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Jarnoootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:52
Locatie: Hengelo

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Jarnoootje »

Goedendag mensen,

Ik ben sinds vandaag nieuw hier maar zal hier (samen met mijn vriendin) regelmatig te vinden zijn. Na inmiddels 8 maand in twee huizen geleeft te hebben en steeds de katten alleen moeten laten hebben we besloten om samen te gaan wonen. Laat ik nou net een koopappartementje hebben en mijn vriendin huur dus alles is snel te regelen.

Uiteraard willen wij onze (nu nog 2) katten verwennen met een nieuwe krabpaal in de woonkamer, ons oog is gevallen op onderstaande krabpaal:

Afbeelding

Dit samen met onderstaande (foto gejat van Sann) touw. Hier een leuk iets door de woon/eetkamer mee doen. Foto's zullen volgen t.z.t.

Afbeelding

Hebben jullie ervaring met de krabpaal? het is de Atlas die via o.a. zooplus te koop is.

Ik zal binnenkort ook onze lieve katten voorstellen!
Gebruikersavatar
Sann
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 dec 2009 22:05

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Sann »

Heb zelf geen ervaring met jouw krabpaal, maar ziet er goed uit aangezien hij rust op 4 palen.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Adriana »

kun je hem aan de bovenkant klem zetten tegen het plafond?
zijn die (prachtige) zwarte kabels voor decoratie?
ik heb een kater, die op het balkon ondersteboven in het Zooplus-net hangt en dan naar de dakrand probeert te tijgeren. kben daar niet zo gelukkig mee omdat hij aan één poot vast kan blijven zitten, maar ik ben altijd in de buurt en zie het altijd. (maar moet daar doorgaans zo van schrikken dat ik hem er eerst afhaal, voor dat ik me bedenk dat ik een foto moet maken)
kan niet inschatten hoe ondernemend jullie katten zijn, maar jullie zijn een groot deel van de dag/nacht niet in de buurt..
... ;-) en welkom op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie