Kattenren

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilda
Lynx
Lynx
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 apr 2008 09:31
Locatie: Groningen

Re: Kattenren

Bericht door Hilda »

Ik klep tegen alles wat ik tegen kom en wat leeft :silly:

De tuin:

Palen in de grond:
Afbeelding

Gaas ervoor langs:
Afbeelding

Plankjes langs de onderkant:
Afbeelding

Plankjes aan de bovenkant:
Afbeelding

Afbeelding

Voor het laatst de tuin uit...
Afbeelding

De laatste loodjes:
Afbeelding

Afbeelding

Nu is het nog wachten op de lente en dan kunnen de plantjes erin :smile:
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Kattenren

Bericht door rieneke »

wauwie, dat is echt mooi gedaan!
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Kattenren

Bericht door tacuma »

Dat ziet er mooi en stevig uit, Hilda. Klasse!
Knappe jongen die daar nog uit komt. Wij hadden ook zoiets in de achtertuin, en toen liep er
ineens een vreemde kat in de tuin. Erin ging wel, maar naar buiten dus niet meer. Wat een
moeite we gehad hebben om die kat via het huis weer naar buiten te leiden... De kat heb ik
nooit meer gezien daarna, die zal de schrik van zijn leven wel gehad hebben!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Hilda
Lynx
Lynx
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 apr 2008 09:31
Locatie: Groningen

Re: Kattenren

Bericht door Hilda »

Het is van alle kanten geprobeerd er uit te klimmen maar alle pogingen zijn mislukt dus nu hebben ze zich er bij neergelegd.Ik hoop niet dat er een zo dom is om in te springen want dan kon het wel eens oorlog worden met de rest en de hond :shock:
De tuin is inmiddels ook iets opgehoogd en er zit nieuw gras in en als het weer wat mooier weer wordt dan komen er nog wat klimdingen en verstop plekjes in.
...was het alvast maar Mei ofzo...ik was nooit een tuinmens,omdat de katten niet mee naar buiten konden,maar nu heb ik er echt zin in!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenren

Bericht door Kattenbella »

Hilda, gaaf geworden! Ik hoop dit ook te kunnen doen met de rest van mijn tuin in het voorjaar. Ik kan in ieder geval deze foto's als voorbeeld laten zien!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Kattenren

Bericht door Pamvd »

SUPERmooi gemaakt joh!!!!! Mijn complimenten :eboohoo:
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Kattenren

Bericht door Pamvd »

Hij is bijna klaar! Alleen de deur moet er nog in!!!

Afbeelding

Afbeelding
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Hilda
Lynx
Lynx
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 apr 2008 09:31
Locatie: Groningen

Re: Kattenren

Bericht door Hilda »

Hoi Pam,
Ziet er erg mooi en katveilig uit :eclap:
Zal wel genieten worden straks bij jullie in de tuin!
(waarom heb je het andere stuk tuin ook niet meegenomen,bang dat ze de vissen uit de vijver halen of dat de katten erin vallen?(gewoon nieuwsgierig hoor).
Groetjes Hilda.
Gebruikersavatar
Tinkerbeller
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:42

Re: Kattenren

Bericht door Tinkerbeller »

Dit ziet er inderdaad super mooi uit. Nu dat mijn kat vorige week is aangereden ben ik er ook over na aan het denken.
Ik wil het niet nog een keer mee maken. Dus dan lijkt me dit een goede oplossing.

Liefs, Tinker
*** Liefs Tinker ***
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenren

Bericht door Kattenbella »

Pam, mooi geworden! Mooie bestrating ook.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kattenren

Bericht door Umimeis »

Ook al vind ik dit er erg mooi en goed uitzien, als ik ooit een huis met een tuin zou hebben zou ik nooit een kattenren erin maken. Ik laat mijn kat liever gewoon op straat lopen waar hij meer vrijheid heeft dan alleen maar een tuin.
Ik vind het nogal beperkt om een kat alleen in de tuin te laten.

Mijn kat mag graag met de buurtkatten spelen en de buurt onveilig maken met z'n maatje.
Ik zou hem er alleen maar ongelukkig maken als hij alleen in de tuin mag.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kattenren

Bericht door Leonie89 »

ja maar als je bijvoorbeeld een raskat hebt, of een kat met een bepaalde beperking.. dan zou ik het wel handig vinden, zo'n ren..
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Kattenren

Bericht door Pamvd »

Bedankt voor jullie complimenten.
@ Umimeis, ik heb 7 katten én woon aan een hele drukke weg, er lopen hier heel veel katten, maar helaas worden er ook heel veel doodgereden, echt afschuwelijk.....ik vertrek altijd al vroeg naar mijn werk, en vindt regelmatig een doodgereden kat............
De keuze was (voor ons) dan ook heel simpel; of de tuin afzetten óf binnen houden.
Ik vindt dit aboluut niet zielig, ze hebben elkaar - en de honden- immers om lekker met elkaar te spelen, want ze zijn érg dol op elkaar.
Dat reden dat wij maar de helft vd tuin afgezet hebben is mn voor onze oude maltheser die laatst voor het eerst van haar leven (13 jaartjes )in de vijver gekukeld is en bijna verdronken is en onze labrador er steeds induikt en de vissen opvreet :shock: :shock: :shock:
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kattenren

Bericht door Umimeis »

Ieders zijn mening.......hoor! Als jij dat zo fijn vind moet je dat vooral zo doen.

Ik woon ook aan een weg, maar zie nooit een dode kat.Terwijl er hier veel katten wonen. En bovendien begrensd mijn voordeur aan 2 brandgangen en is het dus wel veilig voor mijn kat.
Het is maar wat je zelf veilig vind voor de katten.....
Mijn buurt is veilig genoeg vind ik en ja natuurlijk vind ik het wel eens griezelig dat mijn kat wel eens mij achterna loopt en de weg oversteekt, maar ik kan hem dan moeilijk tegen te houden. Tenzij ik hem binnen opsluit wat ik ook wel eens gedaan had in het begin,maar dat vind ik ook weer zielig voor hem.

De enige keer dat ik hem moest opsluiten (tegen zijn zin) is met oud en nieuw. Wat een ramp! Ik was blij dat het voorbij was en dat ik m'n kat weer buiten kon doen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Kattenren

Bericht door Pamvd »

Umimeis schreef:Ieders zijn mening...
Net wat je zegt ;-)
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Plaats reactie