Snoepjes voor katten met blaasgruis

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Gebruikersavatar
Gerdy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 feb 2004 18:21
Locatie: Almere
Contacteer:

Snoepjes voor katten met blaasgruis

Bericht door Gerdy »

Goedemorgen allemaal!

Mijn zwarte kater heeft al jaren last van blaasgruis en volgt daarom ook een streng dieet. Gisteren was ik bij de dierenwinkel en daar werd me verteld dat van het merk FSC binnenkort snoepjes komen voor katten met blaasgruis. Dat vind ik goed nieuws!! :razz:

Edit:

Ze zijn er, de knabbels. Het is van het merk Clinic, ze heten FDS, diet snack. Er zit 100 gram in, ik betaalde 4.50 bij Discus in Haarlem. En nou snoepen maar, Roy en Simba vonden het erg lekker. En nou ik hier zit te typen met het doosje op de tafel voor de gegevens zitten Roy en Simba er ook bij, niet voor mij maar voor een snoepje.

Hier even wat info van het net

Clinic Diet Snack (kat)
In navolging van de succesvolle Clinic Dieetvoerlijn nu ook Clinic Snacks voor hond en kat! Nu voor maar € 4,50!
Clinic FDS Diet Snack is speciaal ontwikkeld als tussendoortje voor de kat met aangepaste voeding. Clinic FDS ondersteunt de werking van dieetvoeding en voorkomt verstoring van het dieetpatroon.
Clinic FDS voor katten met:
- Blaasgruisproblemen
- Nierproblemen

Cinic FDS dieet snacks kunnen tevens probleemloos verstrekt worden aan katten zonder een speciaal dieet.

Gebruiksaanwijzing: U kunt de Clinic FDS snacks geven op ieder gewenst moment van de dag als tussendoortje of als beloning. Zorg ervoor dat uw kat altijd over drinkwater beschikt.
Inhoud: 100 gram.
Product-optie: € 4.50 - Clinic FDS Diet Snack

Groetjes Gerdy Roy en Simba
Gesloten