Aangepast kattentuigje

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
eve1308
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2021 09:32

Aangepast kattentuigje

Bericht door eve1308 »

Hallo mede-katliefhebbers!

Wij hebben een kat (Pata genaamd) met drie pootjes. Hij mist een voorpoot (al vanaf kitten). Hij houdt van buiten en is dan ook veel in de tuin te vinden. Wij willen Pata meenemen in de camper, maar hiervoor willen we hem wel een kattentuigje laten dragen. Nu ben ik al geruime tijd aan het zoeken naar een geschikt kattentuigje, aangezien het, vanwege zijn missende voorpootje, makkelijk voor hem is zich uit het tuigje te wurmen. Er is immers geen bevestiging mogelijk aan de voorkant. Ik heb eigenlijk al alle mogelijke tuigjes geprobeerd, en vrees dat ik nu op zoek moet naar iemand die een aangepast tuigje kan maken, waarbij mogelijk ook de achterpoten in een harnasje gestopt kunnen worden. Wie o wie kan mij helpen met of nog een mogelijk bestaand model kattentuig of iemand die tegen betaling zo handig is om een aangepast tuigje te maken? Mijn dank is groot!!

Groetjes Eveline
Gebruikersavatar
Ani
Poema
Poema
Berichten: 246
Lid geworden op: 28 dec 2020 13:42

Re: Aangepast kattentuigje

Bericht door Ani »

Ik dacht direct aan dergelijk tuigje toen ik je post las. Daar zijn verschillende variaties van.

https://www.bol.com/nl/p/kattenharnas-m ... gJAMvD_BwE
grtz van Ani en snuitje van Winston 6-‘20 & Khári 2-‘21
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aangepast kattentuigje

Bericht door Anne »

Ik weet niet of je deze al bent tegengekomen?
Deze hebben drie riempjes
https://www.kattentuigje-24.nl/beste-ka ... ssic-blauw

Het lijkt me wel een uitdaging iets te vinden voor een driewieler, ik hoop dat het jullie gaat lukken ;-)
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aangepast kattentuigje

Bericht door Anne »

En heb je een geschikt tuigje gevonden?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie