Sureflap Connect

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PoesPukkie
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2020 10:45

Sureflap Connect

Bericht door PoesPukkie »

Goedemorgen,

Wij willen graag een kattenluik aanschaffen voor onze Pukkie. Nou is ons oog gevallen op de luiken van sureflap. Vrij prijzig, maar ze schijnen de moeite waard te zijn. We twijfelen alleen tussen 2 luiken. De basis variant die alleen op de microchip werkt, zonder extra functies. Of degene die werkt via de Hubb en bijbehorende app. Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die ervaring hiermee hebben, hoeveel voordelen het heeft om de connect variant te nemen, waar je alle kanten mee uit kan en dat je kan zien of je kat binnen of buiten is. En is het bijvoorbeeld ook mogelijk om een tijdslot in te voeren zonder dat je de hubb + app hebt?

Alvast bedankt voor de reactie.
kittentjes

Re: Sureflap Connect

Bericht door kittentjes »

Toevallig heeft een vriendin van mij de laatste variant. Je kan hiermee inderdaad tijdsloten instellen. Met de andere variant niet. Het systeem is verder heel mooi je kan in de app precies zien wie er in en wie eruit gegaan is en hoe laat.


Met de normale variant is het zo dat je een gewoon kattenluik hebt die alleen toegankelijk is voor jouw katten.

Je hebt ook de versie die heet dualscan volgens mij waar je in kan stellen wie erin en eruit mag dus als je een zieke kat hebt kan je die blokkeren en zorgen dat de anderen er wel uit kunnen.
Overigens zit er ook beveiliging in dat als je kat ontsnapt ze er altijd weer in kunnen. Ook als je dus instelde dat die ene kat niet naar buiten mag.


Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Plaats reactie