Halsband voor vlooienband

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Xanthe
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2020 11:21

Halsband voor vlooienband

Bericht door Xanthe »

Mijn katten dragen beide een vlooienband van Sernesto. Ik was nooit fan van vlooien bandjes, maar mijn oudste kat Harry van bijna twee jaar kwam wekelijks thuis met teken.
In het vlooienmiddel werkt de preventie tegen teken maar 14 dagen. Je kon de klok erop gelijk zetten dat twee weken na de behandeling, Harry weer thuis kwam met een teek. Daarom heb ik ervoor gekozen om de vlooienband aan te schaffen.

Buiten het feit dat ze fantastisch werken, zijn ze wel saai en basic. Als mijn katten dan toch een bandje dragen, dan dient het er ook leuk uit te zien!
Daarom ben ik op zoek een een halsband die je als cover kunt gebruiken voor een vlooienbandje. Op internet heb ik een mogelijkheid gevonden. (Zie onderstaande foto) Alleen vind ik deze persoonlijk erg lelijk. Afgezien van dat weet ik nu wel dat het bestaat.

Heeft iemand enig idee waar ik dit online kan vinden of heeft iemand een leuke DIY hack? Laat het me weten!

Ook namens Harry en Dimitri, alvast bedankt voor de genomen moeite!

Afbeelding
• Harry & Dimitri • :catani:
Plaats reactie