Katten in tuin houden

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
ninajojo
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2020 13:20

Katten in tuin houden

Bericht door ninajojo »

Hoi,

Ik ben nieuw hier op deze site. Ik heb 2 katten van 14 jaar oud. Op dit moment woon ik in een appartement en komen de katten niet buiten. Aan het eind van het jaar ga ik echter verhuizen naar een nieuwbouwwoning met tuin. aangezien ik dan af en toe de tuindeuren wil openzetten, ben ik op zoek naar een goede manier om de tuin af te zetten. Nu heb ik hier al wat informatie gevonden, maar dit betreft allemaal schuttingen. Echter mijn huis krijgt van de woningbouw een gaasafrastering met hedra begroeiing. Hebben jullie een goede tip om dit af te zetten.

Daarnaast ga ik een nieuwe bank aanschaffen. Hebben jullie nog een tip wat het fijnste is qua bekleding?

Thanks alvast voor jullie antwoorden.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Katten in tuin houden

Bericht door nellebel »

over de tuin staat al vanalles beschreven. qua bank, ik heb meestal een soort velours bekleding. stevige stof waar de nageltjes niet snel doorheen gaan. bij mij krabben ze niet aan de bank maar heb ooit een linnen stof gehad (hoe heb ik het bedacht) daar zakten de nageltjes doorheen als ze eroverheen liepen. met als gevolg dat ze zichzelf los moesten trekken en meteen de bank kapot. (allemaal haken erin).
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
moniquehooijen
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jul 2020 11:38

Re: Katten in tuin houden

Bericht door moniquehooijen »

Mijn bank is inderdaad ook een soort velours. De kittens krabben er niet bewust aan maar bij erop klimmen en tijdens spelen zijn er al behoorlijk wat nageltjes in gegaan. En tot nu toe nog geen schade gezien dus bij deze stof valt dat erg mee.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Plaats reactie