Leuke goedkope ideetjes gezocht

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

Hoi hoi.

Mijn kat heeft nu altijd toegang tot het balkon. Dat vind die zeker al leuk vooral in de avond als men de krekels hoort.

Maar tis nu een vlak balkon.

Iemand een leuk en makkelijk idee hoe ik het nog leuker kan maken? En goedkoop. En ik ben niet de handigste. :p

Groetjes, Tibor
Paw, Bobbie :)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door castratenkoor »

Ik heb voor in de ren o.a. een kinder-picknick-tafel en een dikke boomstam, de eerste van marktplaats en de boomstam van een boer voor 1 euro. De vorige boomstam van mijn zus gekregen, die is bij de brandweer en na een storm is er wel eens wat te bietsen. Een tweedehands rieten stoel heb ik er ook wel in gehad tot die van ellende uit elkaar viel.

Ik zou zeggen kijk eens rond op marktplaats of ga eens naar een kringloopwinkel.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

castratenkoor schreef: 06 aug 2019 15:10 Ik heb voor in de ren o.a. een kinder-picknick-tafel en een dikke boomstam, de eerste van marktplaats en de boomstam van een boer voor 1 euro. De vorige boomstam van mijn zus gekregen, die is bij de brandweer en na een storm is er wel eens wat te bietsen. Een tweedehands rieten stoel heb ik er ook wel in gehad tot die van ellende uit elkaar viel.

Ik zou zeggen kijk eens rond op marktplaats of ga eens naar een kringloopwinkel.
Thanks.

Ja een boomstam zou super zijn.

Mja hij moet sowieso nog wennen aan veel geluiden van buitenaf. Hoort hij nu harder.

Staan wel 2 stoeltjes op het balkon.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Anne »

Misschien een twedehands krabpaal van marktplaats?
Onze oude krabpalen gaan naar buiten als ik een nieuwe koop. Zo staat er onder het afdakje buiten nog een krabpaal waar ze met dit warme weer heel graag in liggen
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

Anne schreef: 06 aug 2019 15:45 Misschien een twedehands krabpaal van marktplaats?
Onze oude krabpalen gaan naar buiten als ik een nieuwe koop. Zo staat er onder het afdakje buiten nog een krabpaal waar ze met dit warme weer heel graag in liggen
Ja misschien moet ik een nieuwe bestellen, maar heb het niet zo breed op moment. Dus ja....wel beetje jammer vind ik dat, ook voor hem.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

Komende donderdag ga eens samen met me mams naar een 2de hands winkeltje, eens kijken of we daar iets leuk vinden.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door nellebel »

Lekker dekentje voor op de stoel waar hij lekker onder kan kruipen als het spannend is. Hier niets speciaals voor de katten buiten. Ze liggen gewoon op de tuin stoelen en zitten op de reling te kijken. Rond waaiende blaadjes zijn spannend genoeg. Krabpaal staat binnen en de deur is altijd open

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 06 aug 2019 17:31 Lekker dekentje voor op de stoel waar hij lekker onder kan kruipen als het spannend is. Hier niets speciaals voor de katten buiten. Ze liggen gewoon op de tuin stoelen en zitten op de reling te kijken. Rond waaiende blaadjes zijn spannend genoeg. Krabpaal staat binnen en de deur is altijd open

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk
Ja misschien leuk dekentje voor hem kopen...maar daar plassen ze niet in buiten?

Wil dekentje voor op de grond. Stoeltjes zijn wat klein.
kittentjes

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door kittentjes »

Stukje kunstgras voor op de grond wellicht? Fleurt ook al meteen op. Soms bij action heb je van die stukken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Embillie
Poema
Poema
Berichten: 234
Lid geworden op: 09 okt 2018 00:54

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Embillie »

Tips die ik zelf ook regelmatig toepas in mijn kattenren :D

-Pot met kattenkruid, de plant zelf is te koop bij tuincentra (nepeta faasseni) gegarandeerd een hit!
-Doos met krantensnippers
-Op hete dagen een afwasteiltje gevuld met water met een rubber eendje o.i.d. er in
-Opstapje waardoor ze de buurt/vogeltjes kunnen bekijken (bijvoorbeeld keukentrapje of klein tafeltje)
-'s Zomers laat ik overdag mijn bananenplant in de ren staan om te zonnen. Ze vinden het leuk om onder die bladeren te liggen en zich te verstoppen
-Ik hang regelmatig een speelmuisje aan een touwtje aan het dak van de ren en verwissel deze om de zoveel tijd
-In mijn tuin voer ik nu enkele maanden vogels, en heb inmiddels een groep van circa 30 musjes die elke ochtend komen eten. Ook heel leuk vermaak voor de katten :)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

kittentjes schreef: 06 aug 2019 21:35 Stukje kunstgras voor op de grond wellicht? Fleurt ook al meteen op. Soms bij action heb je van die stukken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Eet hij dat niet? Hij is gek op kattengras namelijk
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

Embillie schreef: 06 aug 2019 22:40 Tips die ik zelf ook regelmatig toepas in mijn kattenren :D

-Pot met kattenkruid, de plant zelf is te koop bij tuincentra (nepeta faasseni) gegarandeerd een hit!
-Doos met krantensnippers
-Op hete dagen een afwasteiltje gevuld met water met een rubber eendje o.i.d. er in
-Opstapje waardoor ze de buurt/vogeltjes kunnen bekijken (bijvoorbeeld keukentrapje of klein tafeltje)
-'s Zomers laat ik overdag mijn bananenplant in de ren staan om te zonnen. Ze vinden het leuk om onder die bladeren te liggen en zich te verstoppen
-Ik hang regelmatig een speelmuisje aan een touwtje aan het dak van de ren en verwissel deze om de zoveel tijd
-In mijn tuin voer ik nu enkele maanden vogels, en heb inmiddels een groep van circa 30 musjes die elke ochtend komen eten. Ook heel leuk vermaak voor de katten :)
Klinkt heel leuk.

Thanks for the tips!

Ik wil er ook nog zelf kunnen zitten hehe. Morgen naar 2de hands winkel. Dan eens kijken. :)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door castratenkoor »

Steigerhout blijft heel lang goed in weer en wind. Ik heb een bankje wat er al zeker 8-9 jaar staat.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door Tibor1984 »

castratenkoor schreef: 07 aug 2019 08:21 Steigerhout blijft heel lang goed in weer en wind. Ik heb een bankje wat er al zeker 8-9 jaar staat.
Hoop dat ik morgen iets leuk vind :)
Gebruikersavatar
coone
Huiskat
Huiskat
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 nov 2018 20:14
Locatie: Gent (B)

Re: Leuke goedkope ideetjes gezocht

Bericht door coone »

Embillie schreef:Tips die ik zelf ook regelmatig toepas in mijn kattenren :D

-Pot met kattenkruid, de plant zelf is te koop bij tuincentra (nepeta faasseni) gegarandeerd een hit!
-Doos met krantensnippers
-Op hete dagen een afwasteiltje gevuld met water met een rubber eendje o.i.d. er in
-Opstapje waardoor ze de buurt/vogeltjes kunnen bekijken (bijvoorbeeld keukentrapje of klein tafeltje)
-'s Zomers laat ik overdag mijn bananenplant in de ren staan om te zonnen. Ze vinden het leuk om onder die bladeren te liggen en zich te verstoppen
-Ik hang regelmatig een speelmuisje aan een touwtje aan het dak van de ren en verwissel deze om de zoveel tijd
-In mijn tuin voer ik nu enkele maanden vogels, en heb inmiddels een groep van circa 30 musjes die elke ochtend komen eten. Ook heel leuk vermaak voor de katten :)
Staan toffe ideeën tussen!!
Plaats reactie