Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Moni3 »

Tibor1984 schreef: 28 jun 2019 10:19 ....... Toen liep Bobbie ook nog langs, en dan voel ik me schuldig dat hij nat had kunnen worden mja niet gebeurd ofzo..........
Je bent slim genoeg om rationeel te bedenken dat er niets ergs aan is als Bobbie een beetje nat wordt.
Dit gaat natuurlijk dan ook niet om Bobbie die nat wordt, maar om jouw hoofd dat overuren draait. Ik schat in dat dit niets nieuws is voor jou? Bedenk dan even welke dingen eerder voor jou gewerkt hebben, en doe dat dan nu weer zo..... jullie hebben toch al 4 jaar ervaring met elkaar. Gaat nu ook lukken hoor!
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Moni3 schreef: 28 jun 2019 17:45 Je bent slim genoeg om rationeel te bedenken dat er niets ergs aan is als Bobbie een beetje nat wordt.
Dit gaat natuurlijk dan ook niet om Bobbie die nat wordt, maar om jouw hoofd dat overuren draait. Ik schat in dat dit niets nieuws is voor jou? Bedenk dan even welke dingen eerder voor jou gewerkt hebben, en doe dat dan nu weer zo..... jullie hebben toch al 4 jaar ervaring met elkaar. Gaat nu ook lukken hoor!
Bobbie geef ik ook zeker niet op! Ben maar niet bang. ;) Ga gewoon door hele zware periode op moment. En alles valt me zwaar eigenlijk.
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Moni3 »

Ik bedoelde meer dat je ten eerste bedenkt dát je eerder door zware periodes bent heen gekomen. En ten tweede, wát hielp je. En dat laatste dan weer doen.
Ik snap dat jij helemaal voor Bobbie gaat.
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Moni3 schreef: 28 jun 2019 18:19 Ik bedoelde meer dat je ten eerste bedenkt dát je eerder door zware periodes bent heen gekomen. En ten tweede, wát hielp je. En dat laatste dan weer doen.
Ik snap dat jij helemaal voor Bobbie gaat.
Ja is moeilijk te pijlen. Ik geef nu TE veel toe aan de angsten en leef bijna elk uur wel minimaal met 1 angst. En soms is het ook een kettingreactie effect. Vanmorgen heb ik volgens mij dik 2 uur dwangmatig gehandeld..en door de dag door ook nog...

Alles lijkt opeens te veel, ik heb ook een rotzooikamer en verschillende rotzooi kasten die echt eens moeten worden opgeruimd, eerst stoorde me dat niet zo, maar nu voelt zelfs dat als een enorme last voor me. :(
Plaats reactie