Kattentuigje

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
tbtirza
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 aug 2019 21:20

Re: Kattentuigje

Bericht door tbtirza »

Rik schreef: 19 aug 2019 21:16 Wacht even... Het was toch een poes die over 7 weken gecastreerd wordt? Die ga je toch niet voor die tijd naar buiten laten hoop ik?
Klopt! Eerst castreren en dan naar buiten.
Lizzy
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7657
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Kattentuigje

Bericht door Rik »

O, gelukkig :) Dan zit je sowieso aan 8 tot 10 weken want voor een poes zou ik wel een paar weken wachten na de castratie. Je wilt met name geen wondcomplicaties krijgen. En die tijd is dan prima om binnen gewoon goed te wennen aan jullie en "eigen huis".

Daarna zou ik in het begin ook veel samen buiten zijn met haar. Je gaf al aan dat ze bijna foetsie was toen ze een andere kat hoorde. Als je dan begint met eigen terrein, dat jullie zelf ook in de directe omgeving zijn, kan dat voor haar wat zekerheid geven. Ze zal zelf wel haar gebied uitbreiden wanneer ze de zelfverzekerdheid wat krijgt.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Kattentuigje

Bericht door Emmajoja »



Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Jaap-o
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2022 11:14

Re: Kattentuigje

Bericht door Jaap-o »

nu al 3 dode hazen waarvan 2 heel kleine baby haasjes gevonden in de schuur / voor de deur in korte tijd
Heel lieve kat hoor maar dit moet stoppen. ik moet haar dan snachts opsluiten of een katten tuigje?
Plaats reactie