Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Cats of Rotterdam
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 aug 2018 17:50

Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Cats of Rotterdam »

Goedemorgen!

Regelmatig bestel ik zelf dingen op Aliexpress of Wish. (Chinese bulksites met hele kleine prijzen voor alles wat je maar kan bedenken). De kwaliteit laat hier soms te wensen over, maar vaak zat heb ik ook dingen besteld waar ik later nog heel veel plezier van heb.

Ik heb voor mijn kittens deze grappige haai gekocht waar ze in kunnen liggen, en deze vissenknuffels die net echt lijken. Afbeelding Plus nog wat klein spul zoals een laser en een muis aan een touwtje.

Bestellen jullie wel eens iets op Chinese websites? Ik zou het nooit met grote dingen doen zoals krabpalen ofzo maar ben heel erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn, vooral met kattenspullen. :) AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

goofy1506
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 jan 2017 19:16

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door goofy1506 »

Ik bestel er regelmatig. Vooral eigenlijk voor de poezen. Hebben leuke hengels, dingen voor aan de hengels, balletjes, muisjes. Zijn er nu ook weer een aantal onderweg. Qua kwaliteit moet ik zeggen dat ik 't niet eens tegen vind vallen. Heb hengels vd dierenwinkel hier, 4x zo duur, en die veren zijn er net zo snel of sneller af. Ze vinden de gekleurde hengels met van die glimmende sliertjes eraan zo leuk. Die sliertjes gaan er inderdaad na verloop van tijd wel af, maar ach, voor 39 ct koop ik er gewoon een paar meer.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door nellebel »

Ook vaker besteld bij wish. Laatste keer vanalles besteld voor de katten. Meer als de helft toch maar niet gedaan, ze hebben al zoveel speelgoed. Kreeg ik toch alles geleverd, maar niet hoeven betalen

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
kittentjes

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door kittentjes »

Yep ik bestel bij ali en heb een hele mooie kattentunnel binnen no time binnen gekregen. Plus speeltjes met catnip heel tevreden over!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Fotokonijn »

Ook ik ben een vaste klant.
Kleding, kattensieraden, ledverlichting etc.
Alleen moet je wel zorgen dat je onder de 22 euro blijft anders moet je invoerrechten betalen.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
Cats of Rotterdam
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 aug 2018 17:50

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Cats of Rotterdam »

Ik bestel er meestal voor mezelf wat kleine dingen (sieraden, accessoires, kleine kabeltjes enzo). Maar ik moet zeggen, alle kattenspullen die ik heb binnengekregen zien er echt degelijk uit. Ik ben verbaasd over de kwaliteit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Nooit, terwijl ik wel veel online aankopen doe.
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Gebruikersavatar
KiwiNL
Poema
Poema
Berichten: 235
Lid geworden op: 04 dec 2017 11:38

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door KiwiNL »

Ik bestel wel eens snoertjes en opladers en zo bij Aliexpress. En ook wel kattenspeeltjes. Die bevallen tot nu toe goed.
Bowie & Floyd (oktober 2017)
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door ErikPhilippus »

Ik heb een enkele keer wel eens wat op een Chinese website gekocht, maar dat doe ik niet meer, want de laatste keer ben ik opgelicht: niks gekregen, opgegeven track nummer is fout, email adres bestaat niet meer.
Gebruikersavatar
Cats of Rotterdam
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 aug 2018 17:50

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Cats of Rotterdam »

ErikPhilippus schreef:Ik heb een enkele keer wel eens wat op een Chinese website gekocht, maar dat doe ik niet meer, want de laatste keer ben ik opgelicht: niks gekregen, opgegeven track nummer is fout, email adres bestaat niet meer.
Ja.. Soms gaat het ook wel eens mis, daar baal je dan van. Zo heb ik geleerd nooit meer kleding te bestellen want dat is toch meestal op Chinese maten ingesteld en dus veel te klein Afbeelding.

Ik bestel alleen bij veel goede reviews. Maar zelfs dan is het soms nog tricky.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Fotokonijn »

Ik kies altijd voor Alie Express standard shipping, kost je wat meer aan verzendkosten, maar als er een probleem is. staat het bedrag zo weer op je rekening.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door pinguin »

Ik bestel er wel voor mij zelf. Maar voor .Ik katten durf ik nog niet bang dat al de spullen van katten of honden haar is gemaakt.
Ik bestel er vooral daimond paintings en nu toevallig puzzels besteld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Emmajoja »

Fotokonijn schreef:Ook ik ben een vaste klant.
Kleding, kattensieraden, ledverlichting etc.
Alleen moet je wel zorgen dat je onder de 22 euro blijft anders moet je invoerrechten betalen.
Niet echt, meestal verstuurd 1 winkel alles los. En het grootste deel van de tijd bestel ik van alles en is het wel 30€ maar is het van allemaal verschillende winkeltjes.
Ook duurdere dingen kun je wel bestellen al doe ik dat eigenlijk nooit.. laatst nog wel 1 product van 35€ besteld (in NL was dezelfde 80€) en geen invoer kosten betaald. Dus de verkoper blijkt er rekening mee te houden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door Emmajoja »

ErikPhilippus schreef:Ik heb een enkele keer wel eens wat op een Chinese website gekocht, maar dat doe ik niet meer, want de laatste keer ben ik opgelicht: niks gekregen, opgegeven track nummer is fout, email adres bestaat niet meer.
Ik raad wish of ali epxpress aan. Als je het product niet ontvangt krijg je sowieso je geld terug.


Sent from my iPhone using Tapatalk
AiMoJhu
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jan 2017 14:14

Re: Bestellen jullie ook wel eens van Chinese websites?

Bericht door AiMoJhu »

Ik ben platina member bij AliExpress en voorheen bestelde ik best vaak voor de katten.
Aife speelt niet echt dus op af en toe een catnipkussentje na hoef ik daar niets te bestellen voor haar.
Voor de honden bestel ik geregeld halsbandjes, tuigjes, riemen, knuffels met piep (zowel met als zonder vulling), clickers, tekentangen, mandjes, kleedjes, truitjes/jasjes etc.
En voor mezelf handige keukendingetjes (zo'n sponshoudertje en een nicer dicer bijvoorbeeld), strijkplaten (voor op kleding etc), kerstdecoratie, enkelsokken en noem maar op
Op een enkele miskoop of verkeerde bezorging na ben ik best te spreken erover.
Mijn geld heb ik vaak binnen 2-3 werkdagen terug als iets niet/beschadigd aankomt ofzo.
Plaats reactie