voer automaat

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:25

voer automaat

Bericht door Rman »

Ik denk er aan om een voer automaat te kopen voor mijn kater als ik weg ben.
Al mijn familie en vrienden wonen buiten mijn stad. Gelukkig is er wel een dienst van kattenzorg waar ik gebruik van kan maken. Ik woon alleen en als ik bijvoorbeeld een tijdje in het ziekenhuis kom te liggen ben ik de pisang. Nu ja mijn geliefde kater dan. ;-)

Ik denk aan
"Le bistro " voerautomaat
Eyenimal Small Pet Feeder (wel duur!) of
Cat Mate Voerautomaat C3000

Wie heeft ervaring met 1 van deze dingen?
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: voer automaat

Bericht door pinguin »

Ik zou eerder gaan investeren in contacten in de buurt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Rman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:25

Re: voer automaat

Bericht door Rman »

pinguin schreef: 04 aug 2018 06:22 Ik zou eerder gaan investeren in contacten in de buurt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Doe ik ook. Het 1 sluit het ander niet uit. Maar of daar een kattenverzorger tussen zit is maar de vraag.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: voer automaat

Bericht door pinguin »

Dat weet je nooit.

Zelf geen ervaring met voer automaten

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: voer automaat

Bericht door Fotokonijn »

Ik neem aan de je doelt op de vakantiedienst van Kattenzorg?
Ik ben al 33 jaar vrijwilliger bij Kattenzorg Dordrecht e.o.
Als het financiël behapbaar is, zou ik voor de vakantiedienst gaan.
Dan wordt er ook met je geliefde kater gekroeld.
Een automatische voerbak is vrij statisch.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
Rman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:25

Re: voer automaat

Bericht door Rman »

Fotokonijn schreef: 07 aug 2018 17:40 Ik neem aan de je doelt op de vakantiedienst van Kattenzorg?
Ik ben al 33 jaar vrijwilliger bij Kattenzorg Dordrecht e.o.
Als het financiël behapbaar is, zou ik voor de vakantiedienst gaan.
Dan wordt er ook met je geliefde kater gekroeld.
Een automatische voerbak is vrij statisch.
Weet ik. Ik ben zelf vrijwilliger van de vakantiedienst in mijn stad. Ik heb zelf al 1 maal gebruik gemaakt van deze dienst.
Als ik snel wat dagen 2 of 3 weg ben en niet iemand op de korte termijn via deze dienst weet te regelen kan zo'n voer automaat een uitkomst zijn.
Gebruikersavatar
Rman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:25

Re: voer automaat

Bericht door Rman »

Weet iemand of de instellingen van de Cat Mate Voerautomaat C3000 bewaard blijven bij het wisselen van de batterijen?
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: voer automaat

Bericht door ErikPhilippus »

Als het indicatielampje Batterij Bijna Leeg op de LCD knippert, moeten de batterijen vervangen worden. Goede hoogwaardige alkaline batterijen gaan meestal ongeveer 12 maanden mee (afhankelijk van het aantal gedoseerde voercyclussen).
BELANGRIJK!
• Om de instelling van de klok en alle maaltijden te behouden, moet u alle batterijen binnen 60 seconden verwijderen en vervangen! Het indicatielampje Batterij Bijna Leeg moet uitgaan als de volgende maaltijd wordt geserveerd.
• NIET op knoppen drukken tijdens het verwijderen of vervangen van de batterijen. Anders wordt het apparaat gereset en moeten alle instellingen opnieuw geprogrammeerd worden.
Gebruikersavatar
Rman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:25

Re: voer automaat

Bericht door Rman »

ErikPhilippus schreef: 09 aug 2018 13:42 Als het indicatielampje Batterij Bijna Leeg op de LCD knippert, moeten de batterijen vervangen worden. Goede hoogwaardige alkaline batterijen gaan meestal ongeveer 12 maanden mee (afhankelijk van het aantal gedoseerde voercyclussen).
BELANGRIJK!
• Om de instelling van de klok en alle maaltijden te behouden, moet u alle batterijen binnen 60 seconden verwijderen en vervangen! Het indicatielampje Batterij Bijna Leeg moet uitgaan als de volgende maaltijd wordt geserveerd.
• NIET op knoppen drukken tijdens het verwijderen of vervangen van de batterijen. Anders wordt het apparaat gereset en moeten alle instellingen opnieuw geprogrammeerd worden.
Bedankt Erik voor deze informatie. Ik wilde op afstand de voerautomaat aan zetten. Maar uit het bovenstaande maak ik op dat dit niet al te eenvoudig is met dit apparaat.
Plaats reactie