pipolino

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marloes00
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mei 2018 07:09
Contacteer:

pipolino

Bericht door marloes00 »

Hoe krijg ik Fleurtje aan de Pipolino? Ze bekijkt m geïnteresseerd. En ze peutert brokjes die eronder liggen er onderuit. Als ik m voorzichtig een zetje geef vist ze ook de brokjes op. Maar zelf rollen ho maar! Ze is wel voerpuzzels gewend. Ze eet sinds ze bij mij woont (eind april jl) eigenlijk nooit meer uit een normaal bakje. Ik heb het funboard en het flipboard en dat gaat allebei prima. Fleurtje is bijna 9 jaar.
Mickey (2000-2018) - Fleurtje (2009)
Gebruikersavatar
KiwiNL
Poema
Poema
Berichten: 235
Lid geworden op: 04 dec 2017 11:38

Re: pipolino

Bericht door KiwiNL »

Ik las laatst een ander topic over de Pipolino, maar ik zie nu dat dat ook van jou is: viewtopic.php?f=6&t=32323&p=713021
Bowie & Floyd (oktober 2017)
Gebruikersavatar
marloes00
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mei 2018 07:09
Contacteer:

Re: pipolino

Bericht door marloes00 »

Klopt maar dat was meer een losse opmerking dan een vraag. Toen dacht ik nog dat het wel goed zou komen Afbeelding.
KiwiNL schreef:Ik las laatst een ander topic over de Pipolino, maar ik zie nu dat dat ook van jou is: viewtopic.php?f=6&t=32323&p=713021
Groetjes, Marloes

Mickey (2000-2018) - Fleurtje (2009)
Eleonore
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2012 10:31

Re: pipolino

Bericht door Eleonore »

Met snoepjes beginnen? Als extra motivator, en een aantal keer voordoen.
Ik heb dat bij mijn kat ook een aantal keer voor moeten doen, samen ermee moeten spelen.
In het begin dacht ik dat wordt niets, ze stond erbij en kijk ernaar, zeg maar.
Maar het is goed gekomen.
Ik heb overigens gewoon een voerbal, misschien wat laagdrempeliger dan een pipolino?
Weet niet of die heel zwaar is om te duwen?
Gebruikersavatar
marloes00
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mei 2018 07:09
Contacteer:

Re: pipolino

Bericht door marloes00 »


Eleonore schreef: Ik heb overigens gewoon een voerbal, misschien wat laagdrempeliger dan een pipolino?
Weet niet of die heel zwaar is om te duwen?
Hij is groot maar niet zwaar om te duwen. Met het oog op de onderburen heb ik voor de pipoliono gekozen. Die rolt geluidloos namelijk.



Groetjes, Marloes

Mickey (2000-2018) - Fleurtje (2009)
Gebruikersavatar
marloes00
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mei 2018 07:09
Contacteer:

Re: pipolino

Bericht door marloes00 »

Inmiddels is de pipolino naar mijn zus. Haar katten hebben er veel plezier mee gelukkig. Fleurtje blijft enthousiast gebruiker van het funboard. Dat staat tenminste stevig op zijn plek .


Mickey (2000-2018) - Fleurtje (2009)
Plaats reactie