Petporte smart flap probleem met het groene handeltje.

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Minouche1
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2014 13:43

Petporte smart flap probleem met het groene handeltje.

Bericht door Minouche1 »

Goede middag,

Ik zit ook met een probleem. Het gaat namelijk over de petporte smartflap. In voorgaande gesprekken was het ook al aan de orde dat wanneer er een andere kat van buitenaf tegen de petporte aandrukt dat het hele meganisme kapot gaat voornamelijk het onderste gedeelte, namelijk het groene lipje. Als mijn kat Brammetje van buiten naar binnen wil. Hoor ik wel een pieptoontje zoals altijd maar het groene hendeltje gaat niet meer naar beneden en hij kan er niet in. Dus gaat hij miauwen.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen om een oplossing te zoeken om het zo spoedig mogelijk vandaag nog te kunnen maken? ik moet morgen namelijk naar Den Haag en er is dan niemand thuis. Kan moeilijk de duur open laten staan van het huis. :(

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan maken? moet ik het dan resetten? of is het mechanisme gewoon echt kapot. Ik heb al een alternatieve oplossing proberen te zoeken om het groene lipje naar beneden te drukken en het af te plakken met tape maar mijn Brammie wil er niet in omdat hij niet hoort dat het luikje automatisch opengaat. of hij voelt aan dat er iets vreemds aan de hand is. Dus steekt hij zijn koppie niet meer door het luikje. Ook al heb ik hem er door proberen te duwen. Nee hoor hij wil voor geen meter er door. Het beestje krijgt hier alleen maar stress door!

Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,

Barbara
Plaats reactie