Ervaringen met Kwekershop Belgie

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Hallo,
Ik ben Cynthia en heb 2 heilige birmanen van bijna 20 weken oud. Ik val maar gelijk met de deur in huis, ik heb een probleem.

Ik heb 2 weken geleden de Litter Robot Extended besteld bij Kwekershop Belgie. Hij is 19 oktober verzonden. Ik kreeg maar steeds niks en heb hen gemaild. Ik krijg overigens steeds vriendelijk en vlot antwoord.
Vandaag maar weer eens weer gemaild en toen kreeg ik het overzicht van de Belgische pakketservice teruggemaild. Het pakket zou 26-10-2010 bezorgd zijn. Ik heb echter niks ontvangen, terwijl ik gewoon thuis was.
Ik kan op deze mailing echter geen tracktrace code ontdekken, dus de TNT kan mij niet verder helpen.
Wie heeft soortgelijke ervaringen of kent de service van de Kwekershop Belgie.
Ik ben ten einde raad, want ik heb weken gespaard voor deze dure aanschaf en nu heb ik ws geen poot om op te staan. Het staat zwart-op-wit: hij is bezorgd. En ik heb hem niet ontvangen, maar ja dat kan iedereen wel zeggen.
Ik hoop echt dat ze mij geloven.

Bedankt voor het lezen en jullie antwoorden alvast, ik moest dit even kwijt.... :oops:
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Anne82 »

Wat vervelend zeg!! :evil: Ik heb er zelf geen ervaring mee maar misschien kunnen anderen je hier helpen. Hoop dat je het kan oplossen!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Ik kreeg net de mail dat ik me geen zorgen moest maken, ze waren er voor verzekerd.....Het duurt nu alleen wel erg lang, want het moet natuurlijk eerst bij de post worden uitgezocht.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door pearlsofpassion »

via de post heb ik ook wel al een duur pakje verloren.

Als het via De Post komt betaal ik niet meer op voorhand. Wij hebben het opnieuw mogen kopen! Enkel de verzendingskosten moesten we niet meer betalen want die kregen de webwinkel terug...

Ik hoop dat het bij jou anders loopt!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Vandaag is door zowel de meneer van Kwekershop als TNT hier gezocht naar het pakket. TNT heeft ws mijn pakket getraceerd. Het was zoekgeraakt in Belgie en pas na 2 weken in NL aangekomen. In Nl is het wederom zoekgeraakt en tot 2x toe in de verkeerde bezorgroute terechtgekomen. Als laatste kon de TNT mij vertellen dat hij gisteren vergeten was te bezorgen en vandaag was ik niet thuis (werken).

Hoeveel pech kun je hebben. Wet van Murphy lijkt het wel.

Maar dan snap ik nog steeds niet waarom hij als bezorgd en getekend op de tracktrace staat?
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Vandaag ging ineens de deurbel en daar stond een medewerkster van TNT met mijn pakket. Onvoorstelbaar wat een groot ding.
Maar gelukkig is het pakket terecht, en ze bracht hem gelijk even langs.....helemaal blij.

Maar eh......ik heb de Litter Robot uitgepakt, maar wat een enorm ding is dat zeg....Ik had hem op foto's en YouTube gezien, maar daar leek ie echt niet zo groot.....
Het klinkt misschien stom, maar als ik hem had gezien voordat ik hem kocht, had ik hem ws niet gekocht :oops:
Nou heb ik hem eindelijk en weet ik niet of ik er wel zo blij mee ben...... :oops: :oops: :icon_shifty:
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Anne »

Ojee laat het geen miskoop zijn...
Maar wel fijn dat je nu je pakket hebt.
Wat is eigelijk een litter robot? :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door MarjanR »

wahahahaha, wat ben jij enorm vrouw aan het zijn. Hahahaha.

Ja, het is wel een groot ding.
Maar volgens mij kun je er erg veel plezier mee beleven.
Denk er nog even over na, kijk of je een plek kunt vinden.
Slaap er een nachtje over ;)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Ja erg he? ik schrok echt enorm, zo groot was ie :oops:
Ik heb hem even aan de kant gezet en zie morgen wel weer.....even aan het idee wennen en een nieuwe plek voor de 'kattenbak' zoeken..... :oops:
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door Cynt76 »

Vandaag de Litter Robot weer voor de dag gehaald en helemaal klaar gezet. De katten waren reuze nieuwsgierig, ze hoppen er in en uit en gebruiken hem voornamelijk als slaapplek.....

hahahaha......ze zijn er in ieder geval niet bang voor......
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Ervaringen met Kwekershop Belgie

Bericht door nellebel »

Fijn dat het toch nog is aangekomen.
Ik laat altijd op pakketjes zetten "bezorgen alleen op huisadres" . Dan voorkom je al dat het bij buren wordt afgegeven. En dan kun je ook altijd de handtekening opvragen van het bezorgen, want die heb jij dus niet gezet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie