Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Spookysil »

ik bwn dol op Magic Clean, nuja, Charlie dan :lol:
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Catfish »

Ik heb jaren Biokat's Classic gebruikt, klonterde zo lekker. Maar nu ben ik om. Ook Biokat's, maar de micro (niet de fresh, vind ik stinken, en de katten vonden het niet fijn merkte ik).
Ik doe er veel langer mee, hoef de bakken veel minder helemaal leeg te halen, vul ze zo nodig gewoon bij. Klontert geweldig!
(Kan het spul wel gaan verkopen met m'n verkooppraatjes... ;-) )
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Adriana »

wij zijn al enige tijd enthousiast over Biokat van Gimpet zonder geurtjes.
zoeft moeiteloos door het frituurmandje (ipv klonten scheppen), vormt stevige klonten en wordt geleverd door Zpls.
k laat bij iedere zending één zak meekomen zodat niemand zich een breuk tilt en ze toch aan huis worden bezorgd. alleen heeft Zpls de laatste weken de prijs op een rare manier aangepast...
(kan samen met Stella in het verkoopteam.. ;-) :eclap: )
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door puck0906 »

Ik gebruik sinds ruim 1 week die dozen van ah maar dan de 6 x (je hebt ook 2 en 4x) Die is echt super. Ik probeer er 2 weken mee te doen met 3 katten en dan betaal je dus 2x 4.10. Denk dat ik het net niet red maar dat spul is super. Klontert ook maar niet van de hompen wat je vaak hebt maar nette bescheiden bonkjes en er zit van dat geur spul in. echt een aanrader.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Anne »

Ik ben heel tevreden over de houtkorrels voor in de pee wee bakken. Het is zuinig in gebruik, veel beter voor het millieu en je bent zo klaar. Ff de bak schudden en de plasjes verdwijnen in zaagselvorm door de zeef en drolletjes schep je er zo uit
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Catfish »

Adriana schreef: alleen heeft Zpls de laatste weken de prijs op een rare manier aangepast...
Klopt, het wisselt steeds... Geloof tussen de 7 en 8,5 euro per zak. Net geluk hebben met bestellen...
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Shaz »

puck0906 schreef:Ik gebruik sinds ruim 1 week die dozen van ah maar dan de 6 x (je hebt ook 2 en 4x) Die is echt super. Ik probeer er 2 weken mee te doen met 3 katten en dan betaal je dus 2x 4.10. Denk dat ik het net niet red maar dat spul is super. Klontert ook maar niet van de hompen wat je vaak hebt maar nette bescheiden bonkjes en er zit van dat geur spul in. echt een aanrader.
Wij hebben juist de dozen van AH zonder geur want onze katten vonden de geur dus niet zo geschikt en gingen dan net naast de bak zitten :eshifty:
groetjes Sharon
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door puck0906 »

ik had eerst de 2x maar dat stinkt naar kattenbakgrind en dit ruikt heerlijk en gelukkig vinden zij het ook. Ik heb met 2 dozen nu 2 weken gedaan en het is net niet genoeg grond maar ik gooi er morgen 2 dozen bij en dan red ik het denk ik wel 2 weken. Ik vind het echt ideaal en anders is houtskorrels ook wel fijn. Het idee dat je de pies eruit schept vindt ik fijn ipv dat het zich vermengt in bv de houtskorrels
Gebruikersavatar
truf
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 nov 2010 10:13

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door truf »

="puck0906"]
Ik gebruik sinds ruim 1 week die dozen van ah maar dan de 6 x (je hebt ook 2 en 4x) Die is echt super. Ik probeer er 2 weken mee te doen met 3 katten en dan betaal je dus 2x 4.10. Denk dat ik het net niet red maar dat spul is super. Klontert ook maar niet van de hompen wat je vaak hebt maar nette bescheiden bonkjes en er zit van dat geur spul in. echt een aanrader
Welke dozen bij AH bedoel je? Bij AH staan er verschillende, Ik wil ook iets anders proberen, gebruik nu Biokats , die klondert wel erg goed grote homben en de kleur bevalt mij niet. Vieze kleur.
Gebruikersavatar
Aciren
Lynx
Lynx
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 mei 2009 22:59
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Aciren »

Ik gebruik zelf ook.. .. nou ja Jip ;-) .. de Schep en schoon vulling van Ah
die met blauwe letters en fijne korrel
Het ruikt een beetje als wasmiddel..
Jip vind het echt geweldig en wil het nergens anders op doen. Dus jah de diva beslist
Groetjes van Erica en een Wrah! van Jip
Gebruikersavatar
truf
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 nov 2010 10:13

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door truf »

Zal ik morgen eens gaan kijken. Heeft ie een beetje "fatsoenlijk" kleur, grijs-wit? zodat ik zijn sporen kan zien.
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Meowth »

Catfish schreef:Ik heb jaren Biokat's Classic gebruikt, klonterde zo lekker. Maar nu ben ik om. Ook Biokat's, maar de micro (niet de fresh, vind ik stinken, en de katten vonden het niet fijn merkte ik).
Ik doe er veel langer mee, hoef de bakken veel minder helemaal leeg te halen, vul ze zo nodig gewoon bij. Klontert geweldig!
(Kan het spul wel gaan verkopen met m'n verkooppraatjes... ;-) )
Fresh vind ik inderdaad ook niet lekker ruiken! Totaal niet fresh...
Alleen als het al een tijd staat (bij mij in de bergruimte) is de geur wel minder. Heb het ook eens gemengd met de geurloze, dat kan ook. Zit nu pure Fresh in de bak, ruik 'm alleen nog als ik er voor sta.
Maar ja die classic ruik je helemaal niet dat is veel lekkerder.



Truf: waarom vind je de kleur zo belangrijk?
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Lovecat »

Biokats micro vind ik het fijnste! Ik doe nu ook echt al heel lang met een zak. Ik had per ongeluk 1 x die fresh binnengekregen, ik vond hem wel meevallen qua geur, en ik ben echt panisch voor geurtjes.

Mijn Biokats is grijs/wit, ben inderdaad ook benieuwd wat Truf bedoeld met vieze kleur??
Gebruikersavatar
metalmeisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 okt 2010 20:09
Locatie: Maastricht

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door metalmeisje »

Wij hebben nu zowel AH Schep & Schoon als Cat's Best Eco Plus geprobeerd (die kan door de wc), zijn eigenlijk allebei even goed (klonteren prima, stinken niet) maar Cat's Best stuift echt als een malle :| En de uitloop is veel erger, dus ik denk dat we het bij AH S&S houden, we hebben toch een litterlocker. (Y)
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Wat is volgens jullie de beste kattenbakvulling?

Bericht door Meowth »

Lovecat schreef:Ik had per ongeluk 1 x die fresh binnengekregen, ik vond hem wel meevallen qua geur, en ik ben echt panisch voor geurtjes.
Ja ik ook. Kan er wel tegen maar lekker is anders. Ik had een frisse citroengeur verwacht. (Ik ben gek op citroen).
Plaats reactie