Moeilijk te krijgen leuke kattenspeeltjes

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
yedamy
Poema
Poema
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2003 21:40
Locatie: Veendam
Contacteer:

Moeilijk te krijgen leuke kattenspeeltjes

Bericht door yedamy »

Ik was aan het surfen online en kwam tot de conlusie dat er in de Verenigde Staten veel leukere speeltjes to koop zijn voor katten!
Deze critterbug bv!
Een beestje wat laserstraaltjes laat schijnen waar de katten achteraan willen ! Jij kan rustig op de bank zitten kijken! :lol:
http://www.critterbug.com/img/Greenbug.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.critterbug.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Of kattenbellenblaas met catnip!
Schijnen ze geweldig te vinden..
http://store3.yimg.com/I/cattoys_1754_2616489" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben niet zo van het online bestellen, maar als je dit ziet!
Kent iemand het?
Gebruikersavatar
yedamy
Poema
Poema
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2003 21:40
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door yedamy »

Zal toch niet? In Amerika zijn ze zo voorzichtig met alles voor je het weet wordt je aangeklaagd :twisted:

Moet je dit zien! Superchique, en wat zal het een zooi worden in huis!
http://www.smileydog.com/media/fotos%20 ... nkwell.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


hahaha of deze, nog erger!
http://mpdirect.com/productshealthyhome ... ithcat.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (zal er dan elke week zo'n watermannetje langskomen om de fles te vervangen??????)
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Dat bellenblaasding kan je ook kopen in Casper Dierenspeciaalzaken, en die heb je in Beverwijk en Noord Scharwoude (wherever that may be).

http://www.casper-dierenspeciaalzaak.nl, daar zijn ze ook online te bestellen.

19,00 euro...

(heb wat research gedaan)

belletjes ruiken naar catnip trouwens
Gebruikersavatar
yedamy
Poema
Poema
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2003 21:40
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door yedamy »

Een kattenwippertje??

Afbeelding :esilenced:
Gebruikersavatar
Eva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jun 2003 13:24
Locatie: Schiermonnikoog en Groningen
Contacteer:

Bericht door Eva »

Wij hebben ook een kattenwipper :lol: alleen daar was ie oorspronkelijk niet voor bedoeld!
Laatst gewijzigd door Admin op 03 mar 2008 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeelding verwijderd, werd niet meer geladen.
Groetjes Eva,
Vondel, Silly, Nuki en Izzie
Gipsy * 20-04-1995 - † 08-06-2006
Basil * 11-10-1996 - † 17-10-2006
The Lizard Queen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2003 04:30

Bericht door The Lizard Queen »

Ik heb de honeysuckle speeltjes ontdekt! :D Gister een honeysuckle muisje met de post binnengekregen (via internet besteld) en Raven is er helemaal gek van. Ik heb alleen het idee dat die dingen (nog) niet in Nederland te verkrijgen zijn, kon er ook al geen Nederlandse websites over vinden (de enige nl sites over honeysuckle gingen over bach bloesems). Dat vond ik wel jammer, dus ik post er hier maar wat over. :P Het schijnt ook in Amerika nog helemaal nieuw en geweldig te zijn trouwens.

Dit is de honeysuckle plant:
Afbeelding

Honeysuckle is een (niet-giftige) kamperfoeliesoort. Katten reageren er ongeveer op dezelfde manier op als op kattenkruid. Het nadeel van kattenkruid is dat alleen katten die een bepaald gen hebben (ongeveer 70% van de katten) er op kunnen reageren, de rest van de katten laat kattenkruid links liggen. Bij honeysuckle zou dat percentage veel hoger liggen, bijna alle katten reageren erop.
In de speeltjes stoppen ze een beetje zaagsel van de stam of ze doen er gewoon een schijfje hout in. Die schijfjes hout kun je trouwens ook los krijgen, het schijnt dat katten dat ook heel leuk vinden.
Hier staat wat meer informatie over honeysuckle.

Zo'n muisje had ik voor Raven besteld:
Afbeelding

Op verschillende sites staat trouwens dat je de speeltjes het beste even nat kan maken (dan komt de geur beter uit), maar 5 seconden in de magnetron doen werkt ook.
Dat had ik dus gedaan, leek mij handiger dan natmaken, want dan zit je met een nat speeltje. Maar 5 minuten later was het muisje alsnog kleddernat van de kattenkwijl. :roll: Raven ging er namelijk als een gek eraan likken/sabbelen en daarna ging hij erop liggen rollenbollen. :D
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Ik heb laatst een ultieme site ontdekt. Ga maar eens naar http://www.catsplay.com. Ze hebben daar super leuke bankjes (zoals deze bijvoorbeeld)

Afbeelding

Kattenbakken:

Afbeelding

Alleen jammer dat het zo stervensduur is. Ik heb al aan Gerda van happycats.nl gevraagd of zij dat bankje niet na kan maken. Als ze dat doet, ben ik de eerste die besteld! Trouwens, bestellen jullie wel eens bij happy Cats?
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Tipje:

Wij Boerenbond en Welkoop hebben ze deze week een heeeeleboel speeltjes in de aanbieding voor katten (ook voor andere dieren).
Dit i.v.m. dierendag a.s. dinsdag.

Wij hebben een hoop leuke dingen gekocht voor Sjors en Luna.
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Bericht door Iet »

Pssst... ik ben bezig met een internetwinkeltje.....en hoop eind dit jaar/begin volgend jaar open te gaan. Hij is eigenlijk al klaar, maar ik moet even wachten vanwegen persoonlijke omstandigheden :-x
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Wat leuk!
(eeeh, de internetwinkel dan hè ;) )

Laat het maar weten wanneer je online gaat, dan nemen we zeker een kijkje!

groetjes, Monique
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Hey leuk! Een internetwinkeltje in kattenspullen??? :grin:
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Ik kijk al uit naar je internetwinkeltje Iet! Heb je ook naamplaatjes voor aan het halsbandje. Daar ben ik namelijk naar op zoek.
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Bericht door Iet »

Ik geloof niet dat ik echt reclame mag maken, maar in mijn profiel..... ;-)
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Hou ons op de hoogte, ik ben heel benieuwd en Buddy en Roxy ook ;-)
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Admin »

:offtopic:

En... inderdaad wordt reclame verwijderd ;-)
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Plaats reactie