Moeilijk te krijgen leuke kattenspeeltjes

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Bericht door Iet »

Roland schreef::offtopic:

En... inderdaad wordt reclame verwijderd ;-)
Snap ik, dan moet iedereen die interesse heeft mij maar even pb-en als men meer wil weten.
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

Ja! Er zijn zoveel leuke dingen voor honden, maar voor katten zijn maar weinig echt leuke, betaalbare dingen.
Je weet maar nooit of je kat t leuk vindt, dus nooit teveel geld aan uitgeven!

Maar bij de Welkoop, Action en Marskramer hebben ze inderdaad leuke aanbiedingen!

Wat geven jullie met dierendag aan je kat?
Dappie rules!
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

Bericht door yana »

Wij hebben een SUPERdrukke Angora, die al gauw, uit verveling, stoute dingen gaat doen. Ik zoek dus interactieve speeltjes maar ze moeten wel sterk zijn! Dingen met motortjes dus. Statische dingen is ze gauw zat, het moet écht uitdagend zijn. Met opwindmuizen heb ik slechte ervaringen, die zijn va nieuw al stuk of gaan binnen een week stuk.
Gebruikersavatar
Vanessa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2003 16:24
Locatie: Lelystad

Bericht door Vanessa »

Geweldig wat er in de VS allemaal gemaakt wordt voor dieren, al zou ik de helft ervan niet aanschaffen. Ik vind ze of te duur of ik vraag me af of de katten er iets mee zullen gaan doen.

Nee, hier zijn ze helemaal in hun nopjes met de muisjes en balletjes die ik soms koop. Zoals laatst; 10 stoffen muisjes voor 4 euro. Dat was twee weken geleden en er wordt nog steeds mee gespeeld (en er liggen er nog 6 in de kast ;-) ).
I think I'd be a pretty decent cat. I've been around them enough to know what the rule of being a cat is: WHEN ALL ELSE FAILS...WASH! (Neil Gaiman)
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Woefie heeft een balletje (blauw met rode pluimen, redelijk groot en stuitert een beetje)/ waar ze echt zot op is. Alleen, de pluimen zijn er allemaal af en balletje is nu veel minder aantrekkelijk.

Heb overal al gekeken of ik nog zo'n balletje vind, maar vind het dus nergens meer.

Kan iemand mij helpen of tips geven van winkels waar ze die nog wel verkopen (liefst in het noorden van Antwerpen).

Alvast bedankt.

Woefie en ik
DaantjuHH
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2007 11:12

Bericht door DaantjuHH »

@Lies77:
Ik heb ze van de week bij de intratuin zien liggen.
Weet niet of die bij jullie in de buurt is.
Anders zou je daar eens kunnen gaan kijken.

@iedereen:
Chester is helemaal gek op de catnip bellenblaas en het laserlampje.
Groeten Danielle en Chester
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Gisteren naar intratuin in halsteren geweest. Ineens twee zakken voer (die in nl toch serieus goedkoper is) meegenomen, maar helaas, geen balletje.
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

In de plaatselijke Pet's Place hebben ze momenteel de wereld aan Pet Stage speeltjes. Deze zijn er in tandreinigende varianten, in robotversies voor over je parketvloer, met catnip etc.

Qua prijs, het zijn altijd 2 speeltjes op een kaart, het goedkoopst is iets van 3,95.

Weet niet of Dap het leuk vind, die vind buiten z'n speeltjes wel en slaapt binnen lekker. Heb nog de wereld liggen, maar wilde het even meedelen voor de binnenkatten.
Dappie rules!
Gebruikersavatar
WollyWobbel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 dec 2006 14:43
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door WollyWobbel »

Vanessa schreef:Geweldig wat er in de VS allemaal gemaakt wordt voor dieren, al zou ik de helft ervan niet aanschaffen. Ik vind ze of te duur of ik vraag me af of de katten er iets mee zullen gaan doen.
Ik kan het in dit geval helaas niet met je eens zijn, want wat de mensen in de VS nou toch hebben uitgevonden.
Een wasmachine om je hond of kat erin te stoppen?
http://www.petspausa.com/

Afbeelding


En op een ander forum had ik ook een héél ernstig filmpje gezien, dat er in China katten en honden in kooien( dood of levend) op elkaar zitten en levent gevild worden om daar bonte gekleurde 'leuke'speelmuisjes te maken die je hier in de dierenwinkel kunt kopen.

Zit ik net nog een filmpje te kijken op youtube demon cats, echt ziellig mensen die met katten omgaan of het poppen zijn, en dan niet met je kop in beeld durven te komen. :evil:
Groetjes Wolly Wobbel, Sneaky, Kosmo, Leia en Wonka
jenniegirl
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 feb 2007 07:58

Bericht door jenniegirl »

ja daar beni khet met je eens wollywobbel

een kennis van ons is in china geweest,
en is misschien mooi land .
maar als je een dieren lief hebber bent raad ik je het niet aan om heen te gaan
alles op gepropt in 1 hokje

en zeg maar welke je wilt hebben , word zo voor je gevild daar.
echt naar.
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

yedamy schreef: Moet je dit zien! Superchique, en wat zal het een zooi worden in huis!
http://www.smileydog.com/media/fotos%20 ... nkwell.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol: Wij hebben deze laatst gekocht, omdat wij een nierkat hebben. Zij moeten veel drinken en "het kraantje" zou ze meer moeten laten drinken. Helaas vindt de ene kat het wel leuk (de gezonde) en de ander helemaal niet. Een zooi wordt het trouwens niet ;-).

Wij hebben trouwens ook eerst alle soorten kattenspeeltjes aangeschaft, maar uiteindelijk zijn ze maar een week leuk. Echt leuke dingen zijn altijd niet speciaal voor katten bedoeld, zo is de pingpongbal het einde. Of een touwtje.. Onze katten zijn blij met de meest simpele dingen :grin:.
bainca
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2007 15:36

Bericht door bainca »

Wij hebben ook een aparte drinkbak gekocht, onze katten wilden niet uit een gewoon bakje drinken. Daarm zaten ze altijd de tegels in de badkamer af te likken en het doucheputdekseltje er uit te trekken.

Na aanschaf van deze drinkbak hebben ze het nooit meer gedaan. Zelfs onze vondeling is er dolop, die gaat er zelfs naast liggen slapen...

De leukste speeltjes hier zijn rietjes en die kinderei plasticjes waar het kadotje in zit.
Laatst gewijzigd door Admin op 03 mar 2008 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL verwijderd, werd niet meer geladen of bestaat niet meer.
jenniegirl
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 feb 2007 07:58

Bericht door jenniegirl »

ja dat vinden onze katten ook leuk die plastic balletjes, zijn ze druk aan het voetballen hier met z,n drienen

maar die drinkbak vind ik wel grappig had het ook noooit gezien zo.n eentje
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

Re: Moeilijk te krijgen leuke kattenspeeltjes

Bericht door yana »

Net de Panicmouse 360 binnen. Soort hengel met muis eraan, die adrandom bewegingen maakt. Variabel in snelheid, mét timer. De Angora hier is súperspeels en is er GEK op! Écht leuk vd zeer actieve kat! Ik blijf er wel beetje bij, pootje zit wel eens in draadje vd muis verstrikt..
Tevens een radiografisch bestuurbare muis! Óók leuk, maar is gauw leeg.
Gekocht bij Caspers dierspeciaalzaak.
Gebruikersavatar
yedamy
Poema
Poema
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2003 21:40
Locatie: Veendam
Contacteer:

Re:

Bericht door yedamy »

Wendy schreef: :lol: Wij hebben deze laatst gekocht, omdat wij een nierkat hebben. Zij moeten veel drinken en "het kraantje" zou ze meer moeten laten drinken. Helaas vindt de ene kat het wel leuk (de gezonde) en de ander helemaal niet. Een zooi wordt het trouwens niet ;-).
Wij hebben inmiddels ook al twee verschillende kattenfonteinen in huis (een fresh flow en een drinkwell). Tijden veranderen, vind ze super! :lol:
Ik weet nog dat toen in 2003 ze hier nergens te koop waren, alleen in Amerika. Ik heb ergens in 2004/2005 toen speciaal de fresh flow laten bestellen uit Amerika bij een dierenwinkel. Gelukkig zie je ze nu overal ;-)

Een van de katten hier (Faolán) vind het straaltje water overigens prachtig en maakt er werkelijke een waterballet van :lol:
Plaats reactie