DVD voor tv-kijkende katten

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Admin »

Ik kreeg een tip via de e-mail van iemand die een vogeldvd had gevonden die haar kat erg leuk vond. Ze schrijft:
hallo, omdat ik zo enthousiast ben over een vogel dvd van bol.com (zie link) wou ik jullie graag hiervan op de hoogte brengen. Mijn kater vind het onwijs gezellig en leuk om naar te kijken en ik voel me minder schuldig als ik weer eens laat thuis kom.. Is het iets om op jullie site te plaatsen? Vriendelijke groetjes, Sascha
De dvd heet Birdcage/Vogelkooi en kun je hier vinden. Hij kost 4,99.
Mocht je de dvd al hebben voor je katten, laat dan hier even weten hoe ze erop reageren.

Afbeelding
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door achtpuntzes »

mijn poezen kijken graag tv, maar ze zitten er dan met hun neus tegenaan.

zou dat slecht zijn voor de ogen? bij mensen zeggen ze dat dit wel het geval is?
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Adriana »

dierenfilms met geluid zijn hier heel geliefd, tot en met onder bed kruipen bij vogelgeluiden van arenden of ander vliegend tuig.
maarrr, als het maar beweegt, daarom ben ik in de keuken soort van tv-programma voor beide katzels en afwassen is het einde... vinden zìj!
soms zit er een ooievaar op het dak en dat horen ze en zien ze soms ook komen aanvliegen en dan brrrrrr ... moet echt het rolgordijn naar beneden.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Camoth »

Hier kijkt Bindi graag naar mijn muis.... Van de computer wel te verstaan op het beeldscherm. :lol: Echte muizenvanger :lol:
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Tember »

Dennis kijkt graag voetbal. Gewoon een wedstrijd of als m'n vriend FIFA speelt op de playstation. Dan zit ze recht voor de tv, tot grote irritatie van m'n vriend. Erwin vindt de tv niet erg boeiend, de wasmachine daarentegen is prachtig.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Seemy »

Hier nog zo'n voetbalfanaat! Murphy zit als er voetbal op tv is op het dressoir, midden voor de tv de bal te volgen! Vind het wel grappig :grin:

Voor de rest zijn ze niet geinteresseerd in de tv. Ook niet als ik animal planet ofzo op heb staan.
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door puck0906 »

hier ook voetbal fanaten! 1 van mijn poezekindjes zit er ook voor als de tv uit staat want dan ziet ze zichzelf en das ook erg interessant! haha Iets speciaal ervoor kopen lijkt me trouwens apart. Slecht voor de ogen vraag ik me ook af. Zelfde als de zonnebank. 1 van mijn moppies ligt vaak naas mij languit onder de zon. Vraag me af of dat ook niet slecht is? Helaas staat hij op zolder en die kan ik niet afsluiten.....
Anne-Mariejj
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2010 19:06

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Anne-Mariejj »

Hahaha, wat grappig! :grin:
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Umimeis »

Sam kijkt graag naar animal planet, vooral als er katten en kat-achtigen op tv zijn hihi
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Angel_Kitten

Re: DVD voor tv-kijkende katten

Bericht door Angel_Kitten »

Angel ligt graag op mn laptop te kijken naar wat ik doe :p
alleen is dat wat moeilijk werken met een kat op je toetsenbord :p
Plaats reactie