De Wiskas kattenmand,gaat jullie kat er in?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Bodine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jul 2003 11:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

De Wiskas kattenmand,gaat jullie kat er in?

Bericht door Bodine »

Hoi hoi

Wie van jullie hebben ook de whiskas kattenmand besteld, die kon je bij die actie kopen voor 10 eur en streepjescode,s.Ik heb hem eindelijk binnen en hij is heel mooi en leuk in de vorm van een kattenhoofd en er ligt een heerlijk zacht kleedje in :smile: Hij staat dus nu in de woonkamer en mijn katten gingen er aan snuffelen en vonden het maar vreemd :roll: Ik dacht het duurt wel ff en dan gaan ze er vanzelf in maar nee hoor ze gaan er echt niet in liggen.Ik heb dat kleedje al in Lotjes mand gelegd om er aan te wennen en ze lag prinsheerlijk in haar mandje maar als ik hem dan weer in die kattenmand leg gaat ze er echt niet in, jammer!Gijs ook niet. Ja je kunt katten niet dwingen ik weet het, rustig afwachten dan maar. Maar vroeg me af of jullie katten er in slapen?

gr Bodine
Gebruikersavatar
eeke
Lynx
Lynx
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:30
Locatie: leeuwarden

Bericht door eeke »

haha ik heb niet zo,n leuke whiskas mand maar een gewone, en daar plassen ze in die rare beesten... :icon_shifty:
ik heb nu een oude doos staan en daar willen ze alleen maar in liggen....
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ik heb ook geen mandjes hier, heb namelijk 1 mandenzeiker :???:
Anders had ik er wel gehad want de anderen zouden er wel goed gebruik van maken, maarja helaas..ik durf het niet aan.
Je moet is catnip proberen, heel lichtjes in het mandje strooien en dan hen je kans dat ze er wel in gaan.
Hier worden ze helemaal haai van dat spul :grin:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Tegen de tijd dat ik 10 streepjescodes had gespaard was de actie eigenlijk al voorbij. Ik heb net gedaan alsof ik dat niet gezien heb, en die dingen toch opgestuurd. Dat is nu al een paar maanden geleden en ik hoor helemaal niks van Whiskas. Vind ik toch niet netjes. :???:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 426
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Ik heb vorig jaar twee zo'n manden gekocht ( aan 35€ stuk ), en het was hier geen succes ! Mijn poezels moesten er niet van weten !

Ik denk dat dat kwam, omdat de mandjes zelf van harde plastiek zijn gemaakt. Het kleedje wat erin ligt, is wel zacht, maar de mand niet, en mijn poezels hadden er bang van.

heb de mandjes dan maar aan mijn mama gegeven, maar ook haar poezels moesten er niet van weten. Ze staan nu nog steeds bij mams in de veranda, en worden gebruikt om het poezenspeelgoed op te bergen. :-(

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
eeke
Lynx
Lynx
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:30
Locatie: leeuwarden

Bericht door eeke »

ik heb nou die mand waar ze eerst in plasten goed gewassen en er een oude handdoek in gelegd.
het is heel raar maar nu liggen ze er in te slapen.
en vind geen plasjes in dat ding?
erg apart, maar ja laat ze maar lekker :smile:
Gebruikersavatar
Bodine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jul 2003 11:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Bodine »

Hallo
Veroniske die manden bedoel ik en ik denk dat het ook aan dat harde plastic ligt, ze vinden het maar vreemd.
Claudia bij mij duurde het ook maanden voordat ik die mand thuisgestuurd kreeg, ik had al een paar keer gebeld en toen zeiden ze dat deze actie zo,n succes was dat ze de aanvragen niet meer aan konden :???: Toen wisten ze zeker niet dat er haast geen kat in ging ;-)
Eeke en Sandy mijn katten liggen wel altijd in hun(oude)mandjes en plassen er gelukkig niet in, gek is dat he maar Lotje plast altijd als ze de kans krijgt op het douchekleedje dus moet altijd de douchedeur dicht houden :roll: Maar ja ik wacht het af en mischien liggen ze er opeens dalijk wel in, het is jammer want het is een leuke mand.Verder nog katten die er toch wel dol op zijn?

gr Bodine
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Ik denk dat heel veel katten niet in overdekte manden willen liggen. Bij mij deden alleen hele kleintjes dat, verder lagen ze liever OP een mand.

Als bij Vero nou 2 van die manden staan te niksen en Claudia heeft er geen... :ewhistle:
Gebruikersavatar
sandra
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:47
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Bericht door sandra »

Emma Boom schreef:Ik denk dat heel veel katten niet in overdekte manden willen liggen.
Oh die van mij wel hoor! Het favoriete slaapplekje is in het vervoersmandje dat in de kamer staat :silly:
Groetjes Sandra,
een pootje van Roos
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 426
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Emma Boom schreef:
Als bij Vero nou 2 van die manden staan te niksen en Claudia heeft er geen... :ewhistle:
Als de afstand niet zo ver was, mocht ze ze hebben hoor ! Maar ik denk dat ook haar poezels er niet zouden inwillen....Heb namelijk al van meer mensen gehoord dat hun poezels er niet inwillen.

En ik denk dat ook de winkels tot die conclusie zijn gekomen, want op dit moment kan je ze hier kopen voor 15 €, ( voor minder dan de helft, en dat op één jaar tijd ).

Ga Wiskhas een proces aandoen, wil mijn 70 € terug....
:twisted: :twisted:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Brenda And The Cats
Huiskat
Huiskat
Berichten: 93
Lid geworden op: 21 sep 2004 21:17
Locatie: Utrecht

Bericht door Brenda And The Cats »

claudia schreef:Tegen de tijd dat ik 10 streepjescodes had gespaard was de actie eigenlijk al voorbij. Ik heb net gedaan alsof ik dat niet gezien heb, en die dingen toch opgestuurd. Dat is nu al een paar maanden geleden en ik hoor helemaal niks van Whiskas. Vind ik toch niet netjes. :???:
Tsja, dat had ik ook, lekker flauw man!
Ik ben nu gewoon weer opnieuw begonnen met sparen, dan ben ik de eerste bij een nieuwe actie 8-)
Brenda, Diesel & Roxy

**Fotoboek is online, Diesel & Roxy's Place**
Gebruikersavatar
Bodine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jul 2003 11:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Bodine »

HOI HOI
Ik heb de mand nu in de computerkamer gezet en ja hoor Gijs lag er opeens in te slapen :smile:
Gebruikersavatar
hanneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 jan 2006 15:09
Locatie: elst gelderland
Contacteer:

Bericht door hanneke »

hoi bodine
wat leuk datgijs nu wel in de mand gaan liggen . hier doen ze het niet ze gaan altijd op een lekkere stoel met kussen liggen met zun tweetjes
Gebruikersavatar
Bodine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jul 2003 11:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Bodine »

Hoi Hanneke

Ja het was ook wel een lief gezicht ik heb er gelijk een foto van gemaakt ;-) Leuk dat jou katten samen op 1 stoel liggen..die van mij zouden dat nooit doen,Lotje moet daar niks van weten,ze spelen wel samen en af en toe liggen ze wel samen op bed maar dan wel met 1 meter er tussen haha

gr Bodine
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

Hier ligt Boris er af en toe in maar die ligt 's avonds liever op de tv. :-P Demi heeft er nog niet een keer ingelegen maar wat nog niet is kan nog komen. ;-)

Afbeelding

Het bed was even verhuist voor de lichtinval zodat de foto mooier werd. ;-)
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gesloten