wie oh wie?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: wie oh wie?

Bericht door Chiquita98 »

Zo'n whiskas muisje had ik ook. Gizmo was er ook helemaal gek van. Muisje is nergens meer te vinden. Gelukkig heeft ie nu weer een ander muisje wat bij het pakket van Bruno zat van de fokker. Gek issie erop. Ligt elke ochtend weer in de voerbak verstopt haha
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier

stridder6247
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Bericht door stridder6247 »

Bij mij is de kat vooral gek op muisjes die goed rammelen. Dus ik sta in de winkel altijd met alle muisjes te rammelen welke goed genoeg zijn :P
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit meer van iemand zal houden dan van Chesko

nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

ik heb er ook 2 van. 1 oranje en 1 paars. hier doen ze er niet veel mee. hier zijn ze doller op kippetje (eendje gevuld met catnip), die heeft hun voorkeur. heb er ook een beertje en hondje van, maar kippetje is het helemaal. en gijs is dol op balletjes.
dus wie er nog wiskasmuisjes wil, laat maar horen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie

AnneLore
Poema
Poema

Bericht door AnneLore »

ja! ikke! meneer muis is zoek, en nou is Joost al dagen aan het rondneuzen en zoeken. en het andere speelgoed is het toch net niet helemaal... duss, als je de paarse kwijt wil, ik hou me aanbevolen!
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)

Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Hoi Wendy, ik heb je net een pb-tje gestuurd mbt het oranje muisje...
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier

AnneLore
Poema
Poema

Bericht door AnneLore »

oh ja, pb :D ga ik ook ff doen over de paarse :D (silly me...)
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)

Sifra
Tijger
Tijger

Bericht door Sifra »

Afbeelding
Ben vanmorgen even naar de markt in Gouda geweest. Bij de kraam met de dierenbenodigdheden waren de paarse muisjes niet meer te krijgen.
De whiskasmuis is er ook in roze uitvoering. Ik kan wel 2 paarse en 1 roze missen.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)

Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Hee Wendy,
Ik heb je pakketje ontvangen hoor! Namens Robijntje en Sem heeeeeel erg bedankt voor het Whiskas-muisje, de 'bug', en het Vitakraft staafje! En dan nog zo'n lief briefje erbij.. Super!!
De 'bug' had ik nog nooit gezien; wel veel over gehoord op het forum. Wij vinden het een fantastisch speeltje! Robijntje en Sem moeten er nog een beetje aan wennen; ze zitten er een beetje dom naar te kijken en snappen er niets van :lol: :lol:
Het muisje werd flink besnuffeld door Sem, en het Vitakraft staafje is al door hem verorberd.
Robijntje is nog niet helemaal wakker; maar ik weet zeker dat ze vanavond met het oranje muisje gaat spelen!
Enne...; een klein bedankje is natuurlijk onderweg.. (stuur ik volgende week op)
Nogmaals heel erg bedankt! :nothanx:
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier

nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

haha mariska, ik had dit bericht helemaal gemist. ik volg meestal het forum via actieve onderwerpen, dus als ik een paar dagen niet on line ben mis ik veel.
fijn dat ze blij zijn met het pakje. de bug is hier bijna uitgedaan, ik heb ze nu weer weggelegd want ze zijn het nu even beu. momenteel zijn de beestjes met geluiden weer helemaal in. ik heb een grote pluche eend voor de sier in huis staan. guusje sprong er pas per ongeluk op en die eend begon te kwaken. beide schrokken zich dood, maar nu heeft guusje de smaak te pakken dus de eend wordt steeds belaagd en dan besprongen zodat hij piept. gekke doos is het toch
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie

nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

hallo allemaal. wij hebben van robijntje een heerlijk snackje gekregen omdat ze van ons een muisje had gekregen. leuk toch zo'n ruilbeurs. wij vinden muisjes erg leuk, maar snackjes nog veeeeeeeeeeel leuker
groetjes guusje en gijs

marjoleinvliet
Kitten

Bericht door marjoleinvliet »

Wat leuk dat ze weer komen! Ik ga mijn ogen open houden!

Philine
Kitten

Bericht door Philine »

Heeft iemand misschien nog z'on muis?? (Ik weet niet hoe ik hierop berichten zelf moet plaatsen)
Mijn kat is overleden en hij vond het altijd superleuk om hiermee te spelen! Dus als iemand die nog een heeft :)

Demajai
Huiskat
Huiskat

Bericht door Demajai »

Sifra schreef:
02 mar 2013 12:36
Afbeelding
Ben vanmorgen even naar de markt in Gouda geweest. Bij de kraam met de dierenbenodigdheden waren de paarse muisjes niet meer te krijgen.
De whiskasmuis is er ook in roze uitvoering. Ik kan wel 2 paarse en 1 roze missen.

Ze hebben op de markt in Gouda wel meestal leuke dingen ;-)
Kom er altijd voor mijn dieren.
Of ik kijk op AliExpress.

Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

@Demajai koop alsjeblieft geen speeltjes van aliexpress met iets van bont. Vaak zie je kattenspeelgoed met bont,
en in China waar aliexpress oorspronkelijk vandaan komt worden katten levend in kokend water gestopt voor de bonthandel
grt Anne, Happy 11 Roedi 11 Bella 10 Joep 10 Hobbel 9 Polleke 9 Maxi 4 en Pito 0

rust zacht Nikki Hobbes Bartje Snoesje Destin Casper en Hummel

Demajai
Huiskat
Huiskat

Bericht door Demajai »

Anne schreef:
29 mar 2020 13:49
@Demajai koop alsjeblieft geen speeltjes van aliexpress met iets van bont. Vaak zie je kattenspeelgoed met bont,
en in China waar aliexpress oorspronkelijk vandaan komt worden katten levend in kokend water gestopt voor de bonthandel
Koop er niet heel veel. Helaas weet ik er alles van probeer ook goed te kijken wat ik er haal.

Plaats reactie