Vraag en aanbod - de spelregels

Voor zoeken/(her)plaatsen van katten en voor het aanbieden van 2e hands spullen. Alleen voor particulieren, niet voor catteries/fokkers en andere commerciële doeleinden anders dan De Kattensite-aanbiedingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 2080
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Vraag en aanbod - de spelregels

Bericht door Admin »

In het forum Vraag als Aanbod gelden bepaalde regels:
  • 1. Alle berichten worden gecontroleerd op juistheid en voldoende informatie.
    2a. Zelf een bericht plaatsen is wèl mogelijk, reageren op berichten niet, omdat dit forum niet bedoeld is als discussieforum, maar als zgn. prikbord.
    2b. Je eigen bericht wijzigen/aanvullen kan tot 1 uur na plaatsing.
    3. Een geplaatst bericht vervalt automatisch na 60 dagen.
    4. Alle aangeboden of gevraagde dieren zijn minimaal 12 weken oud.
    5. Geen raskatten met stamboom of commerciële berichten.
    6. Plaats je e-mailadres in het bericht, zodat geïnteresseerden contact met je kunnen opnemen via de reguliere e-mail.
    7. Berichten die niet voldoen aan de regels worden verwijderd.
    8. Alleen leden die minimaal lid zijn van de Vaste Gebruikersgroep kunnen hier berichten plaatsen (tegen handelaren en adverteerders).
Kat (her)plaatsen of kat gezocht?
Kopieer één van onderstaande formulieren in een nieuw bericht en vul deze volledig in:
(HER)PLAATSINGFORMULIER
- Gepost door: [vul hier je (forum)naam in]
- Woonplaats:
- Opvang of particulier:
- Reageren kun je op: [e-mailadres]

---------------------
- URL van eventuele foto is:

- Naam dier:
- Geboren d.d.:
- Geslacht:
- Vachtkleur:
- Vachtlengte:
- Karakter:

- Gecastreerd/gesteriliseerd:
- Ingeënt tegen:
- Ontwormd d.d.:
- Lichamelijke gezondheid:
- Medische achtergrond:

- Kan bij andere katten:
- Kan bij honden:
- Kan bij kinderen:
- Kan in een flat:
- Kan in een tuin:

- Reden van (her)plaatsing:

- Overige opmerkingen:
=====================
FORMULIER KAT GEZOCHT

- Jouw (forum)naam:
- Je leeftijd:
- Je woonplaats:
- Je e-mailadres (wordt bij bericht vermeld):

---------------------

Bij voorkeur:

- Leeftijd (graag toelichten):
- Geslacht:
- Vachtkleur:
- Vachtlengte:
- Karakter:

- Kan bij andere katten:
- Kan bij honden:
- Kan bij kinderen:
- Kan in een flat:
- Kan in een tuin:

- Overige opmerkingen:
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Erik-Koevoet
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2021 13:53

Nieuw baasje/eigenaar gezocht!

Bericht door Erik-Koevoet »

Gezocht nieuw baasje/eigenaar lieve aanhankelijke gesteriliseerde poes. Lees voorwaarde instructies:

Helaas ben ik wanhopig en is dit mijn enige uitweg omdat ik niet wil dat deze poes uiteindelijk in het asiel belandt. Mijn poes Bambi (6 jaar oud nu inmiddels) is zo gestresst en wanhopig sinds zijn broertje onverwachts is overleden door hartkwalen. Dat hij niet meer samengaat met mij nog andere kater. En daardoor telkens zijn territorium afbakent. Met allen gevolgen bij mij van dien. Terwijl Bambi zelfs mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan via de kattenluik. Ik ben nu dus opzoek naar een nieuwe eigenaar/baasje voor deze lieve aanhankelijke poes die ontzettend van knuffelen houdt maar waar geen andere huisdieren bij aanwezig te hoeven zijn.

Bij oprechte interesse, vragen of belangstelling neem contact op:

06- 14345483Afbeelding[/img]
Pantera
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2018 03:26

Re: Advies over wat nog meer te doen qua voeding voor poes met nierprobleem

Bericht door Pantera »

Na 21 jaar is mijn lieve Maine Coon Tascha ingeslapen. Ik heb haar vanaf 2017 nog met veel liefde en veel onderzoek ( ook op deze site ) met nierfalen toch nog gezond en gelukkig weten te houden met wat aanpassingen. Huisdierendokter.be heeft ons ook bijgestaan met Rehmania en naast semintra kreeg zij ook pronefra en op latere leeftijd ook backmotion voor haar rug en achterpoten. Al met al heb ik heel veel geleerd en kan ik alleen zeggen dat we ons gevoel moeten volgen. De dierenarts heeft altijd gezegd dat wat ik ook deed zij er goed op reageerde en dat ik moest doorgaan. Er zijn geen handleidingen, maar als je veel om je kattenkind geeft, dan probeer je alles wat je kan doen.


Ik moet alle nier voeding en de medicatie nog uitzoeken voor marktplaats, maar ik zou er liever iemand blij mee maken voor kleine vergoeding, helemaal als iemand nog zoekende is om zijn of haar kattenkind het beste te helpen bij deze diagnose.

Ik heb in 2017/2018 heel veel op forums en facebook sites gezeten en informatie vergaard en ook dankzij een pandemic is het gelukt om mijn lieve Tascha het beste leventje te geven wat ik kon. Mocht iemand interesse hebben stuur maar een berichtje,
Soms is een gesprek en een bevestiging ook al behulpzaam, Ik nam zelf ook voeding over of medicatie via Marktplaats, om andere baasjes te helpen en om weer verschillende voeding te krijgen om te testen.

ik hoop dat jullie mijn postje niet ongepast vinden. mocht het wel zo zijn, stuur maar een bericht dan kan ik het eventueel weghalen. Groet Pantera.
Plaats reactie