Vanillegeur

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Vanillegeur

Bericht door claudia »

Sinds een paar dagen ruik ik in Belle zijn nek een vanillegeur. Net of 'ie parfum opheeft. Ik ben het hele huis al doorgeweest om te kijken waar die geur vandaan komt, maar ik weet het niet. Het ruikt een beetje naar die toiletspray met vanillegeur, maar die heb ik absoluut niet in huis want die vind ik smerig.
Hoe kan dit nou? Is het een geur die katten van zichzelf bij zich kunnen hebben?
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 573
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Bericht door Miranda »

Desy heeft dat ook vaak, alleen geen vanille. Geen vies geurtje. Een echt Desy-geurtje noem ik het maar, geen idee waar ze het vandaan haalt. In ieder geval niet van ons, parfums of dergelijke. Zou lichaamsgeur kunnen?
Gebruikersavatar
alma
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 01 dec 2004 21:14
Locatie: Heerlen

Re: Vanillegeur

Bericht door alma »

claudia schreef:Sinds een paar dagen ruik ik in Belle zijn nek een vanillegeur. Net of 'ie parfum opheeft. Ik ben het hele huis al doorgeweest om te kijken waar die geur vandaan komt, maar ik weet het niet. Het ruikt een beetje naar die toiletspray met vanillegeur, maar die heb ik absoluut niet in huis want die vind ik smerig.
Hoe kan dit nou? Is het een geur die katten van zichzelf bij zich kunnen hebben?
Claudia gebruik jij parfum en neem jij de poes wel eens op je arm
zodat ze over je schouder hangt? Ikzelf doe dat ook vaker en dan
ruikt de kat die ik toevallig net op de arm heb gehad naar parfum.
Niet sterk, maar ze hebben dan toch een geurtje bij zich.
Alma
De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Ja, dat gebeurt wel eens, alleen heb ik dus geen parfum met een vanillegeur. Dat vind ik namelijk niet zo lekker. Maar misschien dat mijn parfum op Belle anders gaat ruiken?
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Dat kan makkelijk Claudia, elk geurtje ruikt ook anders op elk mens.
Ik weet nog dat ik een parfum had geroken bij mn zus en die rook heerlijk, dus ik had 'm ook gekocht, rooktie toch smerig toen ik het opdeed. :esick:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gesloten