Afstand van 2 poezen gedaan

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Floepie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2022 09:11

Afstand van 2 poezen gedaan

Bericht door Floepie »

Hoi
Mijn dochter heeft gisteren 2 van haar poezen aan iemand weggegeven omdat ze er zelf niet voor kan zorgen.
Nu kwam ze te weten dat die vrouw in de bijstand zit en er misschien dus ook niet voor kan zorgen.
Nu is ze helemaal overstuur en wil ze de poezen terug halen, alleen het probleem is dat ze nog met haar ex in hetzelfde huis woont en hij ze niet terug wil halen.
Wat nu te doen?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Afstand van 2 poezen gedaan

Bericht door nellebel »

Vrees dat je weinig kunt doen. Ze heeft ze al weg gegeven. Had ze eerder over na moeten denken. Wil trouwens niet zeggen dat iemand in de bijstand het niet goed geregeld heeft de zorg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Afstand van 2 poezen gedaan

Bericht door Anne »

Als je dochter het niet vertrouwt zou ze terug kunnen gaan om haar zorgen te uiten
Ik ken ook iemand in de bijstand die duurder voer voor haar poes koopt dan voor zich zelf ;-)
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5083
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Afstand van 2 poezen gedaan

Bericht door Synemios »

Ik zat ooit in de bijstand met 4 katten ( die had ik al voor die tijd) en die zijn echt niets tekort gekomen.
Je kunt er weinig meer aan doen nu.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Floepie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2022 09:11

Re: Afstand van 2 poezen gedaan

Bericht door Floepie »

Nou,die vrouw heeft zelf gezegd dat ze t niet kan betalen,en ze blijkt meer katten te hebben waar mijn dochter niets van wist,en dat gaat niet samen.Dus nu kan ze ze weer ophalen en 1 kan ze waarschijnlijk herplaatsen via verhuisdieren. Nu hopen dat ze die andere ook kan herplaatsen,anders moet die naar het asiel en dat is het laatste wat we willen
Plaats reactie