Vermoedelijk drachtig

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Sorry geen tijd om te reageren. De kittens doen het goed zijn vandaag 19 dagen en de zwaarste is al 420 gram.

Ik geef even een korte uitleg.
Ik dacht dat luna toen drachtig was dus liet ik haar gewoon buiten. Zolang ze niet in de laatste week zit. (Dan voel je de kittens ook) kan dat denk ik ook prima. Ik had een doos gehaald bij de supermarkt geen bananendoos kleedje erin en klaar. Ze bleek dus toch niet drachtig te zijn in de tussentijd is ze gedekt terwijl ik aan het werk was waarschijnlijk. Tepels waren al verkleurt. Wachtijd dierenarts was +/-6 weken voor operaties.

Luna wordt geholpen zodra de kittens weggaan. Ik lees veel dat mensen ze laten steriliseren terwijl de kittens nog drinken, maar ik vin dat niks. In de tussentijd komt ze niet buiten.

De kittens blijven bij mij tot 11 a 12 weken en gaan dan naar baasjes die ik gescreend heb.
Ik wil zo graag een paar mooie foto's delen met jullie alleen ik snap niet hoe het werkt.
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

https://myalbum.com/album/2SbASg5qczJ3tU

Volgens mij is het mij gelukt. Als het goed is kunnen jullie de kittens zien via link.

Moeder is een standaard htk vader is onbekend. Toch heb ik het idee dat het katertje cypres lange vacht krijgt.
Cerna

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Cerna »

We kunnen de kittens nu inderdaad zien, maar eigenlijk is het de bedoeling dat de afzonderlijke foto's hier zichtbaar zijn. Ik heb al geprobeerd om de foto's te bewerken, maar zie geen enkele mogelijkheid omdat bepaalde symbooltjes ontbreken.

Rik, help!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Rik »

Cerna schreef: 23 jun 2022 23:40 We kunnen de kittens nu inderdaad zien, maar eigenlijk is het de bedoeling dat de afzonderlijke foto's hier zichtbaar zijn. Ik heb al geprobeerd om de foto's te bewerken, maar zie geen enkele mogelijkheid omdat bepaalde symbooltjes ontbreken.

Rik, help!
Foto's van nieuwe albums bij myalbum.com kunnen niet meer ingesloten worden binnen een post. Bij oude albums daar gaat dat nog wel. Myalbum.com is dus niet meer geschikt om foto's hier te delen.

Je kunt wel https://imgbb.com gebruiken (met of zonder account).
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Rik,

Ik heb ze geupload via imgbb.com

Hieronder de links.
Zou jij mij nog een klein beetje willen helpen. Nu moet ik ze nog kunnen linken aan dit bericht

https://ibb.co/HYxLFxj
https://ibb.co/WDHrM55
https://ibb.co/GnNmW24
https://ibb.co/qd8SMgq
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Rik »

Paskal schreef: 24 jun 2022 09:32 Zou jij mij nog een klein beetje willen helpen. Nu moet ik ze nog kunnen linken aan dit bericht
Links onderin bij die foto zie je onder Insluitcodes "Volledige afbeelding" en een BBCode.
Die BBCode kun je kopiëren (met de knop erachter) en in een bericht plakken en dan heb je gelijk de afbeelding in de post.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Dankjewel Rik,

Ik heb het idee dat een van de 2 kittens toch een iets langere vacht krijgt. Wordt lastig om ze straks weg te doen
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Rik »

Daar zijn de schattekes :verliefd:

Ach... dan hou je ze toch alle 4 :lol:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Haha. Nee ik hou het bij mijn 2. Toevallig kwam er laatst weer een spierwitte kitten op mijn pad. Deze is gelukkig niet doof. 2 katten vind ik meer dan genoeg. Gaat wel lastig worden ze mogen bij mij pas weg met 12 weken. Baasjes worden ook wel goed gescreend, en ik denk dat het ook al scheelt als je ze niet gratis weggeeft. Het zijn wel knapperd hė
Cerna

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Cerna »

Ja, hele mooie cypertjes.!
En ik kan me voorstellen dat je ze het liefst allemaal zou willen houden want je hecht je toch. En waarom niet?
Wij krijgen eind juli ons zesde Britje. Alleen maar gezellig, vind ik.
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

6 Britsjes. Mooie katten zijn mij iets te duur. De reden dat ik er niet 4 wil: de kosten. Eventueel kosten voor de dierenarts. Het moet wel leuk blijven
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Paskal »

Afbeelding

Naar mijn idee is dit een kater, maar ik begin nu toch te twijfelen. Is zo lastig bij de jonge dieren
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door Zotvanpoezen »

Dit is een meisje ;-)
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Vermoedelijk drachtig

Bericht door castratenkoor »

Sluit me aan bij de vorige spreker, lijkt mij ook een dametje.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie