Helemaal off topic...de was

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

Hey kattenliefhebbers,

Ik weet dat dit niks met katten te maken heeft maar wilde het ergens even kwijt.

Net een was gedraaid op 60 graden. In de droger gedaan. Erna gevouwen en in de kasten opgeruimd. Kort erna kwam ik erachter dat ik het bakje wasmiddel er niet in had gedaan. STOM.

Heb ik nu alles vies gemaakt wat in aanraking is gekomen met deze was?

De droger, mezelf omdat de was tegen me op kom, de kasten waarin ik het heb opgeborgen...

De was die erin zat, was beddengoed, theedoeken, vaatdoekjes etc..
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Dinky »

Gezien je smetvrees kan het nooit heel vies zijn geweest en is het ergste dat het wat minder schoon ruikt ;-) Maar volgens mij weet jij dat van binnen ook dondersgoed ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door castratenkoor »

Ook met water van 60 graden wordt de boel al redelijk schoon hoor. Nee je hoeft niet bang te zijn dat je alles vies hebt gemaakt. Enige verschil is de geur. Vergeet het......volgende keer beter. Echt niet erg!
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

castratenkoor schreef: 26 sep 2019 07:15 Ook met water van 60 graden wordt de boel al redelijk schoon hoor. Nee je hoeft niet bang te zijn dat je alles vies hebt gemaakt. Enige verschil is de geur. Vergeet het......volgende keer beter. Echt niet erg!
Thanks voor je reactie. :) En er zittenook nog resten wasmiddel in geloof ik. Maar ik moet het loslaten.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 25 sep 2019 23:04 Gezien je smetvrees kan het nooit heel vies zijn geweest en is het ergste dat het wat minder schoon ruikt ;-) Maar volgens mij weet jij dat van binnen ook dondersgoed ;-)
Ja zaten natuurlijk wel vies schoonmaakdoekjes in maar goed. Dankje voor je reactie. :)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door nellebel »

wat vind je therapeut hiervan dat je zulke vragen stelt op dit forum? wil niet vervelend zijn maar hiermee voer je je angst enorm en dat weet jij ook wel
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 26 sep 2019 13:09 wat vind je therapeut hiervan dat je zulke vragen stelt op dit forum? wil niet vervelend zijn maar hiermee voer je je angst enorm en dat weet jij ook wel
Ja je hebt wel gelijk maar het gaat langzaam vooruit!

Kleine stapjes wel helaas.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door pinguin »

nellebel schreef:wat vind je therapeut hiervan dat je zulke vragen stelt op dit forum? wil niet vervelend zijn maar hiermee voer je je angst enorm en dat weet jij ook wel
Dat vraag ik mij dus ook af en vind het daarom lastig om te reageren

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

pinguin schreef: 26 sep 2019 19:31 Dat vraag ik mij dus ook af en vind het daarom lastig om te reageren

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik begrijp jullie helemaal. Eigenlijk moeten jullie dit soort berichten van me negeren ;)
kittentjes

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door kittentjes »

Ik denk dat je hier je angst probeer weg te nemen, maar je zou die vragen aan jezelf moeten stellen zodat je jezelf gerust kunt stellen. Exposure, door de angst heen en uitschrijven, het is een proces waar je helaas zelf doorheen moet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Tibor1984 »

kittentjes schreef: 27 sep 2019 13:36 Ik denk dat je hier je angst probeer weg te nemen, maar je zou die vragen aan jezelf moeten stellen zodat je jezelf gerust kunt stellen. Exposure, door de angst heen en uitschrijven, het is een proces waar je helaas zelf doorheen moet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Klopt inderdaad, en soms heel moeilijk. Maar je hebt groot gelijk.
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: Helemaal off topic...de was

Bericht door Moni3 »

Waspoeder helpt vlekken te verwijderen.
De temperatuur (58C of hoger) doodt schimmels en bacteriën leerde ik lang geleden bij het vak huishoudkunde van de kraamopleiding.....
En zodra iets uit de wasmachine komt, komt het dus al weer met van alles in aanraking, en wordt het wasgoed zelf dus ook al weer “vies”.

Ik ben dol op Micropia, zó veel boeiende dingen gezien daar! Ik snap duizend miljoen stappen te ver voor jou, maar ik vind hoe alles samenwerkt, en hoe ook allerlei schimmels en bacteriën een waardevol onderdeel zijn van het geheel echt fascinerend.
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Plaats reactie