Kattenruzie buiten

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Kattenruzie buiten

Bericht door Tibor1984 »

Hey,

Ongeveer 10 minuten geleden hoorde ik 2 katten buiten ruziën. Dat was rond half 6 vanochtend.

Erna hoorde ik 1 van de katten nog flink miauwen zeuren dus ik toch maar eens gaan kijken. Heb rond gekeken maar zag niks. Hoorde wel wat ritselen in de struiken maar die ben ik niet aangegaan.

Nu denk ik wat als daar het katje lag met pijn.. En voel ik me schuldig dat ik niet in de struiken ben gegaan om beter te kijken. Tis trouwens alweer een tijd stil nu. Plus ik voel me nu schuldig dat ik te laat ben gaan kijken want van te voren heb ik 2 keer mijn handen gewassen. Rituelen die ik altijd doe bij het aankleden door de dwang.

Veel mensen zullen maybe niet eens naar buiten zijn gegaan maar toch maak ik me nu druk...terecht of onterecht?

Groetjes
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9337
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kattenruzie buiten

Bericht door castratenkoor »

Ik denk niet dat jij er over in hoeft te zitten. Als katten vinden dat ze in elkaars territorium komen dan wordt er in eerste instantie vooral flink gekrijst. Dat loopt lang niet altijd op echt vechten uit.

Bovendien zijn alle loslopende katten de verantwoordelijkheid voor de eigenaar en niet voor jou. dat klinkt misschien bot, maar jij bent duidelijk iemand die zich het leed van heel de wereld aantrekt. En dat is niet alleen vermoeiend, dat is slopend. probeer het dus los te laten. Geloof me er wordt harder gekrijst dan geknokt.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenruzie buiten

Bericht door Tibor1984 »

castratenkoor schreef: 26 jul 2019 13:32 Ik denk niet dat jij er over in hoeft te zitten. Als katten vinden dat ze in elkaars territorium komen dan wordt er in eerste instantie vooral flink gekrijst. Dat loopt lang niet altijd op echt vechten uit.

Bovendien zijn alle loslopende katten de verantwoordelijkheid voor de eigenaar en niet voor jou. dat klinkt misschien bot, maar jij bent duidelijk iemand die zich het leed van heel de wereld aantrekt. En dat is niet alleen vermoeiend, dat is slopend. probeer het dus los te laten. Geloof me er wordt harder gekrijst dan geknokt.
Ja ik voel me verantwoordelijk voor alles en dat maakt het vaak moeilijk maar het is eenmaal zo.

Bedankt voor je reactie!!

Groetjes!
Plaats reactie