Glas op de straat...

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Ik heb zelf een lieve kat thuis, maar das een huiskatje...

Maar vandaag liep ik op de stoep en zag ik er klein stukje glas liggen. Dan denk ik, wat als nu een diertje erin trapt....

Ik heb het niet opgeraapt, omdat er helaas op zoveel plekken glas ligt. Maar nu voel ik me schuldig dat ik het niet heb opgeraapt erg?

Groetjes,
Tibor
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Toch even gaan oprapen..
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Glas op de straat...

Bericht door Anne »

Oh dat is wel heel lief van je, ik zie meestal bij de glasbakken her en der enorm veel glas liggen op straat en hoop altijd dat er geen katten daarvan in de buurt komen, of andere dieren
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Ja maar ik loop nu weer richting de winkel en zie weer op paar plekken glas liggen....kleine stukjes. Moet ik deze oprapen... Kan nier bezig blijven....
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Zien katten het ook liggen snachts en wat als ze erop stappen zeg?
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7659
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Glas op de straat...

Bericht door Rik »

Die kussentjes onder de pootjes kunnen wel wat hebben hoor.
Denk ook maar eens aan de honden.
Beschadigde kussentjes komt wel eens voor maar niet zo vaak.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Rik schreef: 02 jun 2019 12:55 Die kussentjes onder de pootjes kunnen wel wat hebben hoor.
Denk ook maar eens aan de honden.
Beschadigde kussentjes komt wel eens voor maar niet zo vaak.
Ik maak me te druk, maar snap eigenlijk niet hoe het kan dat we in Nederland zoveel glas hebben rond slingeren.

Beetje jammer.

Bedankt voor de reacties en sorry voor het gek maken. :D
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 138
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: Glas op de straat...

Bericht door Moni3 »

Tibor1984 schreef: 02 jun 2019 13:11 .............snap eigenlijk niet hoe het kan dat we in Nederland zoveel glas hebben rond slingeren.....
Ik woon om de hoek van een “uitgaansplein” en vind vaak flessen in de straat, ook al staat er een glasbak. En sommigen vinden het leuk om die kapot te slaan.....
Ook zetten sommigen de flessen naast de glasbak, ook al is deze nog niet vol. Alleen leuk als er nog statiegeld op zit.
En verder vegen wij maar om de beurt onze stoepen vrij van glas, lachgascapsules en ander leuks onder het motto: “niet lullen maar poetsen” ;-)
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Glas op de straat...

Bericht door Tibor1984 »

Moni3 schreef: 02 jun 2019 14:17 Ik woon om de hoek van een “uitgaansplein” en vind vaak flessen in de straat, ook al staat er een glasbak. En sommigen vinden het leuk om die kapot te slaan.....
Ook zetten sommigen de flessen naast de glasbak, ook al is deze nog niet vol. Alleen leuk als er nog statiegeld op zit.
En verder vegen wij maar om de beurt onze stoepen vrij van glas, lachgascapsules en ander leuks onder het motto: “niet lullen maar poetsen” ;-)
Ja goed bezig hehe. Mja ik kan moeilijk de hele wijk gaan vegen. Dat is niet mijn verantwoorlijkheid. Wilde gewoon dat sommige mensen wat meer nadenken over wat ze weggooien. Ook voor de vogeltjes. Mja some people.
Plaats reactie