Deursluiter

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Suzette55
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2018 10:41

Deursluiter

Bericht door Suzette55 »

Hallo,
Wij zijn op zoek naar een deursluiter (dranger) waardoor de deur zachtjes dichtgaat, maar niet helemaal dicht. De katten moeten de deur weer kunnen openen, dus hij mag niet helemaal dichtvallen. En de deur moet gemakkelijk door de katten te openen zijn. Wie heeft een goed advies?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Deursluiter

Bericht door nellebel »

denk niet dat het zo te krijgen is. wat je zou kunnen doen is een dranger heel ruim instellen, zodat hij langzaam dichtvalt en dan het slot van de deur open draaien zodat hij niet helemaal dicht kan vallen. doen ik hier op het werk altijd in de sport zaal zodat mensen altijd binnen kunnen (anders valt de deur ook automatisch in het slot en kun je zonder sleutel er niet in)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Sjanke
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 28 jun 2015 12:21

Re: Deursluiter

Bericht door Sjanke »

Om te voorkomen dat kinderen/huisdieren tussen een deur komen, worden 'deurstoppers' verkocht. Een stuk foam wat je om de deur klemt, zodat deze niet helemaal dicht kan. Kun je daar iets mee?
kittentjes

Re: Deursluiter

Bericht door kittentjes »

Wij hebben ook gewoon deurstoppers, van die zware ijzeren op de grond zodat de deur niet kan dichtvallen of juist blijft klapperen bij wind.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Plaats reactie