Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Insomnia
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2017 03:21

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door Insomnia »

Ik weet ook niet wanneer ze gedekt is aangezien ik niet eens wist dat het een vrouwtje was. Zat/ zit midden in een verhuizing en druk om haar beter te krijgen. En ik ga proberen aangifte te doen wegens verwaarlozing en doorfocken van katten. Er zijn al zoveel dieren gestorven door dat mens en nog mag ze dieren houden. Heb contact met iemand die ook een kitten uit het zelfde nestje had en die heeft ze in moeten laten slapen. Vanwege hartworm. En als de arts zegt dat het nut heeft is zij ook bereid om aangifte te doen. Dat moet toch kunnen?? Of mag dit zomaar? En al red ik er maar een paar dieren mee. Dat zijn er toch weer een paar. Groetjes
Gebruikersavatar
KiwiNL
Poema
Poema
Berichten: 235
Lid geworden op: 04 dec 2017 11:38

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door KiwiNL »

Ik zou eerst zorgen dat die kittens niet geboren worden, en eventueel later je energie in een aangifte steken.
Bowie & Floyd (oktober 2017)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door pinguin »

Eens met Kiwi

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Insomnia
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2017 03:21

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door Insomnia »

castratenkoor schreef: 17 dec 2017 18:52 Het gaat er nu om wat JIJ met die katten doet. Concentreer je daar liever op. Katten van het ene probleem verhuizen naar jouw probleem, dat is geen oplossing. Zorg dat ze gecastreerd worden en dat er abortus wordt gedaan. Neem je eigen verantwoordelijkheden in plaats van de loep te blijven leggen op die van anderen.
hoi. ik begrijp echt wel dát eerste prioriteit de kittens zijn. Tuurlijk bén ik daar echt wel mee bezig. Maar bedoelde, dat als er eindelijk een oplossing komt. en ik hou echt hoop. enzit zoveel mogelijk bij de kleine Tony. Maar ik was zo blij dat ik ergens mn verhaal kwijt kon, dát alles er gelijk uitkwam. ook omdat ik me best schaamde om dit te vertellen.
vertelde het tegen een bekende van me en die schoot gewoon in de lach 😨 Vandaar dat ik het niet meer durfde te zeggen of mensen om advies te vragen of hulp. totdat ik op deze site terecht kwam. als je zover bent gekomen dát ze het overleefd hebben God zei dank.
en dan erachter komt dat ze een dametje is ipv een mannetje. Ja dan kan je je eigen echt wel voor je kop slaan. Maar goed hét is helaas nú eenmaal zo . nu met alles wat ik kan proberen het beste ervan te maken.
ik was zo boos en ook weer teleurgesteld hoe je toch weer erachter komt
dat bepaalde mensen dit kunnen doen.
ik begrijp dat je een hekel aan iemand kan hebben.
Maar dit. ... hún wisten dat mn liefde voor dieren zo ver gaat.
altijd al zo geweest. en als er iets zou gebeuren met 1 van mn katten, dat ik dan echt zo van slag en overstuur ben. . bén net een half jaar geleden mn katertje Ted verloren. anderhalf jaar was hij pas. een gestoorde ex heeft hém meegenomen en uit een auto gegooid. heel iets anders wel. Maar vandaar verhuizing enzo. en nú deze lieve kleintjes. Dieren zijn mn leven. héb niet zo veel meer met mensen.
en ik merk dat het steeds minder wordt.
Sorry.. stort weer een heel verhaal hier neer. Maar geloof me. de kleintjes gaan (zeker nu) boven alles. en ben blij als het morgen is.
Vandaag gaat het gelukkig nog steeds goed met dé kleine. zolang ik maar bij dr bén. ze wilt dat ik continu bij dr blijf. ze slaapt veel. en ik masseer haar heupjes
merk dat ze dat nú echt lekker vindt. en nu maar afwachten. Morgen weet ik het. en jullie ook natuurlijk.
Bedankt voor dé reactie.
Groetjes Nathalie. Leo, Donnie (de grote katers)en Tony en Mano. .
wordt vervolgd
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door nellebel »

Tja helaas hebben sommige mensen feilloos in de gaten wie ze zo kunnen pakken. En van jouw dieren liefde is misbruik gemaakt. Anderzijds ben ik wel blij dat ze nu bij jou terecht zijn gekomen. Nu hebben ze tenminste een kans. Ik hoop dat kleine Tony het red. En herkenbaar hoor, dieren zijn heerlijk en eerlijk en veroordelen je niet. Oprechte liefde

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Insomnia
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2017 03:21

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door Insomnia »

Dankjewel voor je lieve woorden. Ben inderdaad ook blij dat ik ze mee heb genomen. Ik heb het misschien niet breed maar liefde in overvloed. Krijg dat ook echt dubbel en dwars terug van ze. Dit is echt even een zware tegenaslagwerk. Maar ik geloof dat het ergens toch goed komt. De kleine doet het goed. Helemaal als je beseft hoe ernstig ziek ze was. Dat heeft ze ook overwonnen. Dus morgen maar kijken wat de mogelijkheden zijn. En als ik morgen oog in oog sta met de dierenarts. Dan leg ik het nog een keer uit. Beter dan over de telefoon. Het klonk als een aardige man. En als hij mij ziet kan je het makkelijker uitleggen. Door de telefoon komen sommige dingen anders over . En emoties kun je ook niet zien door een telefoon. Een goede arts met de toestemming van m'n bewindvoerster erbij dat zodra m'n financiën rond zijn, het geld er echt wel komt
Dan denk ik dat hij wel akkoord gaat. Heb foto's als bewijs. Dus op hoop van zegen. Groetjes Nathalie en pootjes van Leo Donnie kleine Tony en Mano
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door Sifra »

Als krachtvoer voor zwangere katten kun je kittenvoer gebruiken.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door pinguin »

Hoe is het vandaag gegaan bij de dierenarts?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Catlady13
Lynx
Lynx
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 sep 2013 21:12
Locatie: Ergens in Noorden

Re: Ik zit met een zwaar probleem. 2 kittens gered uit een incest nest.

Bericht door Catlady13 »

Ik weet niet waar je zit, maar er zijn veel dierenartsen die een gespreide betaling toestaan. Ik heb zelf ook in de schuldsanering gezeten en heb in die tijd ook minstens 4 poezen laten steriliseren en wat zieke katten gehad. Heb ze voornamelijk van het leefgeld betaald(budgetteren is een must) en communicatie is heel belangrijk, eerlijk blijven en betaal het af, desnoods met vakantiegeld(waar je recht op hebt).
Als je bewindvoerder hebt, kun je ook met hen overleggen, bij een enkele keer heb ik daar gewoon geld voor gekregen of ze maken afspraak met de dierenarts.
In het belang van Tony en Mano en de rust bij je thuis is het belangrijk dat de eventuele vruchtjes(en het kunnen er 2 zijn of 6) niet verder ontwikkelen.
Doe wat je zegt en zeg wat je doet
Plaats reactie