Tips gezocht voor kattenallergie

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
spooky1976
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 dec 2011 22:44

Tips gezocht voor kattenallergie

Bericht door spooky1976 »

Ik woon nu sinds een half jaar samen met mijn partner. Zin zoontje heeft een kattenallergie. Het gaat erg op en af. Dan heeft hij er nauwelijks last van en dan weer wel.
We hebben overal gladde vloeren liggen en zuigen en dweilen bijna iedere dag. Ook met de was doen wordt opgelet dat zijn beddegoed e.d totaal niet in de buurt bij de kat zit. Zijn zoontje is 1x in de 2 weekend bij ons. De kat laten we dan op de zolder zitten waar hij alle ruimte heeft en alle spullen staan. Tevens kan hij het dakterras op waar een kattenren staat waar hij in kan.

Heeft iemand ervaring met kattenallergie en nog tips was we eventueel kunnen aanschaffen? Ik had ook al gelezen over een luchtreiniger. Dit is natuurlijk wel een dure aankoop maar mocht het helpen doen we het graag. Ook had ik gelezen om de vloeren met sanicat iedere dag schoon te maken. Alleen zie ik nergens waar dit in Nederland te krijgen of te bestellen is.

Nogmaals ik ontvang graag alle tips zodat we het beestje niet weg hoeven te doen :cry:
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Tips gezocht voor kattenallergie

Bericht door pinguin »

Krijgt het kindje medicijnen voor deze allergie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
spooky1976
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 dec 2011 22:44

Re: Tips gezocht voor kattenallergie

Bericht door spooky1976 »

Hij heeft medicijnenm hij is 11 jaar trouwens, maar volgens mij werken deze niet. De moeder gaat deze week nog eens naar de huisarts, eventueel nog een allergietest laten doen, om te kijken welke medicijnen er voor hem zijn. We vinden het zo vreemd dat hij er niet altijd last van heeft. Soms heeft hij nergens last van en andere keer weer erg.
Plaats reactie