Welke plek in het huis vindt jullie kat het leukst?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Mila16
Lynx
Lynx
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:06

Welke plek in het huis vindt jullie kat het leukst?

Bericht door Mila16 »

Hier is dat de zolder , achter het gordijn waar alle zooi ligt

Vanaf uur of 4 in de nacht word ze wakker en gaat ze naar zolder , daar blijft ze tot een uur of 10-11 sochtends , als ze mij hoort gapen sochtends of kuchen dan word ze wakker en komt dan meteen naar de slaapkamer, ik ga dan eten en daarna krijgt ze wat eten en 1a 2 uur daarna staat ze voor de deur te miauwen dat ze weer naar zolder wil. Als ik dat dan doe dan blijft ze uuuren lang op zolder zitten,

Ik vraag me af waarom , ze zit er al de hele nacht en ochtend

2 dagen terug kwam ze sochtends naar beneden met een muis in haar bek , die ze even op zolder had gevangen

Zou dat de reden zijn waarom ze er graag zit .?

Buuf haar katten zaten ook maar al te graag op zolder , en zij heeft daarom dus de zolder dicht gemaakt zodat de katten niet meer naar zolder kunnen, dus al die muisjes die gaan naar haar toe want de kattem kunnen er toch niet meer op haar zolder :esick:
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7661
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Rik »

Het leukst vinden ze het hier op de plank onder mijn schuine raam op de slaapkamer. Interessant naar buiten kijken.

Ze hebben hier (bewust) geen toegang tot de zolder maar ik heb (hoop ik) ook geen muizen.

Verder rennen ze gewoon door heel het huis.

Buiten is nu ook wel interessant maar ze weten dat ze dat niet altijd mogen. Ze lopen dus ook niet klaaglijk te miauwen dat ze naar buiten willen.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Mila16
Lynx
Lynx
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:06

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Mila16 »

Rik ik kan helaas de zolder niet afsluiten , dan moet ik alles dichttimmeren, met hout, in het nieuwe huis heb ik godzijdank 2 deuren bij de zolder , 1 bij de trap naar zolder , en nog 1 op de overloop boven
Van mij mag ze op zolder alleen waarom ze nu niet heeeeeel de dag op zolder mag is omdat ze anders gek gaat doen bij de trap waar tapijt op ligt , die moet mooi blijven , even voor 2 maanden

Maarja tapijt ligt erook al 20-30 jaar :lol:

Ik knip hem wel even bij als ik weg ga haha
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7661
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Rik »

Hahaha, ik kan mijn zolder ook niet afsluiten maar ik heb de badkamerdeur gewoon open staan waardoor de zoldertoegang afgesloten is (met een klein extra plankje) :lol:

(Ik woon toch alleen dus mij maakt dat niets uit. Voordeel van vrijgezel zijn :lol: )
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Mila16
Lynx
Lynx
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:06

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Mila16 »

O dat is handig ja , ik heb dat ook met die badkamerdeur maar voor mij is het een beetje onhandig want die badkamer deur zit dan tegen de zolderdeur aan als je hem helemaal open doet
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7661
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Rik »

Ja, maar ik heb dus geen zolderdeur. Die trap loopt gewoon van de overloop maar de zolder zonder deur.

(Als je wel een zolderdeur hebt dan kun je die toch af en toe dicht doen??)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Mila16
Lynx
Lynx
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:06

Re: Welke plek in het huis vinden jullie kat het leukst?

Bericht door Mila16 »

Ja klopt die kan dan dicht , in het nieuwe huis wel , hier geen deur,
Plaats reactie