Dringend opvang gezocht, hulp welkom!

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Liesje22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 sep 2015 12:01

Dringend opvang gezocht, hulp welkom!

Bericht door Liesje22 »

Hallo allemaal,

Via facebook met iemand in contact gekomen.
Noodoproep:
2 mama poezen met kittens zoeken dringend opvang, de meneer bij wie ze zitten, wil ze liever vandaag dan morgen nog kwijt.

Het betreft:
1 mama poes met kitten van ongeveer 8 weken met navelbreuk (het kitten).
1 mama poes met 3 kittens van 3 weken.

Hier wordt met spoed een opvangplaatsje voor gezocht.

Regio Mechelen, België.

Ieder dat kan helpen, bericht kan delen, mee zoeken naar oplossing, alle hulp is meer dan welkom!

De meneer wil ze niet eens graag eten en drinken geven. Poezen zijn achtergelaten door de vriendin, doch, relatie geëindigd en de poezen moeten dus ook maar weg.
De meneer zou geen enkel dier goed verzorgen (krijg ik ook maar via via te horen, ik zet maar neer wat ik meekrijg van info!).

Alle hulp welkom!

Adresjes van mogelijke opvangcentra ook welkom natuurlijk.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7662
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Dringend opvang gezocht, hulp welkom!

Bericht door Rik »

Raar verhaal (of rare vriendin om haar poezen achter te laten).

Ze kunnen informeren bij de dierenbescherming Mechelen of ze een opvangprogramma hebben:
http://www.dierenbeschermingmechelen.be/

Ik zie nét dat die op de Slachthuislaan 3 zitten.
Ik zou als dierenbescherming toch wel even een andere lokatie uitzoeken :)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Liesje22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 sep 2015 12:01

Re: Dringend opvang gezocht, hulp welkom!

Bericht door Liesje22 »

Nja...
De persoon met wie ik in gesprek ben, zou de zus zijn van de vrouw van deze meneer.
Dus, de meneer is haar schoonbroer.

Of ik er alles van geloof, niet echt, klinkt raar en het komt ook gek over.

Maar goed, ik heb contact gehad met een opvang die regio Mechelen wel wil opvangen en tegen morgen middag plaats wil maken in de opvanggezinnen.

Ik heb haar het nummer gegeven en gezegd effe te sms'n dat zij de dame is die de poezen wenst te herhuisvesten.

Benieuwd hoe het afloopt.
Ik hoor normaal vandaag nog van de opvang terug en vermoedelijk dan ook wel van de dame die de noodoproep plaatste.

Dank je wel voor de link!
Ga ik maar eens kijkje op nemen en misschien ook voor de veiligheid wel inlichten.

Ze liet immers horen dat de kans nog bestaat dat de schoonbroer even vrolijk de poezen toch niet wil meegeven, hoewel hij er wel onmiddellijk vanaf wil.
Klinkt ook maar raar.

Kittens van 3 weken die continue mauwen, klinkt mij ook niet gezond, die horen nu met volle buikjes voornamelijk te slapen, niet te mauwen van honger lijkt me.
Plaats reactie