Noodoproep voor stichting dierenthuis , wie wilt er mee help

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Laura_H
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 mar 2013 12:19
Locatie: Kerkrade
Contacteer:

Noodoproep voor stichting dierenthuis , wie wilt er mee help

Bericht door Laura_H »

zojuist las ik het vreselijke bericht van stichting Dierenthuis dat er een groot deel van hun voorraad van oa voer op hun oude locatie is gestolen .
ze moeten al rondkomen van giften en donatie`s en hebben al menig tegenslag gehad de laatste tijd en dan ook nog dit bovenop.

dit is hun link naar het facebookbericht
https://www.facebook.com/notes/dierenthu...4969119243

en voor wie het niet kan lezen , heb ik even de tekst gekopieerd :

Afgelopen week zijn Steven en Maarten naar Aarle-Rixtel gereden om de laatste meubels op te halen en de voorraad natvoer, kattenbrokken en blikvoer voor de honden.
Deze tocht was al twee keer eerder ondernomen, maar het busje gaf steeds onderweg de geest.

Wat een ellende bij aankomst.
De poort was opengebroken.
En binnen….
Het was een enorme ravage.
Alles op de twee bedden en enkele plantenbakken na, is GESTOLEN.
Alle deuren zijn weg, alle kranen, keukens, de boiler, verwarmingen en kasten.
De vriezer vol met vers vlees is uitgezet.
De toiletten kapotgeslagen, de keuken gesloopt, zelfs de schuifpui hebben ze geprobeerd eruit te halen, de koperen leidingen, echt ALLES.

Ook het voer voor onze dieren is GEJAT.
We hebben nu een ernstig tekort aan blikvoer (Bonzo) voor de honden en katten (Whiskas en Gourmet).
Dit natvoer is voor de katten met AIDS en leucose die dagelijks extra's nodig hebben. Vooral omdat de meeste geen tanden of kiezen meer hebben.
Ook onze voorraad met allesreiniger, vuilniszakken, wasmiddel, wegwerphandschoenen, fleecedekens en kauwstaven van buffelhuid is WEG.

Lieve dierenvrienden, helpen jullie weer mee om onze dieren van voer te voorzien?

Iedere blikje is meer dan welkom!
VERLANGLIJST
URGENT - Blikvoer voor de honden (Bonzo)
URGENT- Blikvoer voor de katten: Whiskas en Gourmet , maar mag ook van een ander merk zijn . alles is welkom !!!

- Allesreiniger (Andy, Ajax)
- Wasmiddel, vloeibaar en poeder
- Wegwerphandschoenen
- Fleecedekens
- Kauwstaven van buffelhuid

Maarten, Steven en Timon zijn vandaag weer naar de oude locatie gegaan om foto's te maken.
Update volgt.

verder zijn ze ook opzoek naar hoofdkussens ( niet van dons of veren ) .
nou heeft Ikea dus goede en goedkope van maar 1,99 per stuk .
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30214877/
dus mochten er mensen zijn die ook bv kussens en / of kussenslopen willen doneren is dit natuurlijk ook welkom


Mochten mensen iets willen doneren kan ik altijd het adres hier onder zetten,

Voor mensen die iets willen doneren maar niet naar Almere kunnen rijden, als je in omg. Kerkrade woont, kan er altijd vanalles bij mij gebracht worden, ik rij 9 juni naar de fife show te Boxtel, daar staat dan iemand die door naar almere rijd.

Alle kleine beetjes helpen!
groetjes,
Laura en de Honeyside crew!

Rasclub Maine Coon Herplaatsing
Plaats reactie