Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door Catfish »

Goed gedaan Kim! :pdthb:
Duidelijk ook vanuit hier, overduidelijk toestemming tot catnappen.
Dit is de tweede keer dat je zijn leven redt, jullie verdienen elkaar. Ik ben zo blij dan hij nu bij jou en je vriend woont!
Laat die lui lekker joh...... Wie weet zijn ze wel blij dat hij weg is. Maar een beetje gepaste verbazing en verdriet dat hij weg is lijkt me wel handig voor je om jezelf in te dekken.
Geef Tijger een knuffel van mij en iedereen hier!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
angelsan89
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2010 01:04

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door angelsan89 »

Ik gun het jou... En natuurlijk voornamelijk tijger... Als ik het zo lees vraag ik me af of hij het wel had gehaald die avond als jij hem niet in een sjaal had gewikkeld en had meegenomen..
Ik zou het echter wel aan degene zeggen die zich zijn baasje noemen, niet dat ze die naam waardig zijn die behoort jou nu toe... Maar mocht iemand je gezien hebben..
Van wat ik hoor lijkt het mij niet dat ze opeens hun kat gaan terug eisen..als ze al niet moeilijk deden over het,feit dat jij hem eten gaf en dat hij bij jou sliep... daarbij geven ze niet om die kat..anders waren ze echt wel na de dierenarts gegaan toen de snee ging ontsteken..
Dus ik zou het wel eerlijk zeggen..gewoon zeggen dat als jij hem toen niet had meegenomen dat hij was overleden en dat hij nu in de watten wordt gelegd..

Wat je ook besluit succes..en opdat tijger nog jaren bij je mag.zijn
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5468
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door nellebel »

Ha die Kim
Supergoed gedaan, ook hier toestemming tot catnapping. Je bent een held. En als hier ooit vragen komen.
Wij zullen allemaal ontkennen!! Wie is Tijger? Wie is Kim? Zegt me niks. hihi.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
kimmm
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:32

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door kimmm »

Hallo lieve allemaal, met ons gaat het super. Tijger heeft een heerlijk weekend gehad, veel geslapen ook. Ik heb het idee dat hij nu rust heeft gevonden. Ik ben sinds donderdag niet meer thuis geweest, maar ga vanavond inderdaad even langs. Ik heb ervoor gekozen om me van de domme te houden. Het lijkt me erg moeilijk, want ik kan absoluut niet goed liegen, maar het is voor hem en dan kan ik alles. Tijger volgt me als een hondje door het huis en vertrouwt volledig op mij en aan alles waaraan ik hem blootstel. Hij heeft zaterdag even in de vensterbank gezeten, trilde met zijn staart en kwam toen weer gauw op de bank zitten. De kattenbak was volgens hem gister niet meer schoon genoeg en liet dit weten door mij op te zoeken en luid te miauwen. Ik heb altijd gedacht dat Tijger een echt buitenbeest was, want na het eten en wat knuffels vertrok hij altijd weer. Nu weet ik dat dat komt omdat hij gewoon zijn behoefte moest doen, want meestal stond hij na een half uurtje alweer terug aan de deur voor meer knuffels en een dutje. Hij wil gewoon bij mij zijn. Mijn vriend vindt hem ook superlief en sinds vrijdag slaapt hij in mijn armen, net als wat we thuis altijd deden. Hij is nog wel een beetje bang voor het gesnurk van mijn vriend, dus als ik opsta, gaat hij met mij mee naar de woonkamer voor een ontbijtje. Het gaat dus supergoed en ik vind het geweldig dat jullie mij hebben gesteund en dat jullie ook zoiets zouden doen of al hebben gedaan! Heel erg bedankt voor alles en ik laat jullie weten hoe het vanavond gegaan is!
Hij krabde een weg naar mijn hart en liet niet meer los
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door Dafpoetser »

Hey Tijger-redder,

Je doet het purrrrrr-fect!
(en als Katja Schuurmans kan acteren, kan jij het op zeker!)
Zet je onnozele hoofd op, en acteer ze vanavond! Succes!
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
paasnini

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door paasnini »

Ook ik vind het super wat je hebt gedaan. En volgens mij hoef je je niet zo druk te maken om de oude eigenaren en wat mij betreft hoef je je niet van de domme te houden.
Vertel wat er is gebeurt (dat je hem vond, helemaal koud en dat je hem mee hebt genomen en dat het goed met hem gaat). Ik vermoed dat deze mensen het helemaal niet zo erg vinden en in het ergste geval zullen zij het alleen zonde van hun geld vinden wat zij aan het eten hebben uitgegeven.
Hoe moeilijk ook, ik zou eerlijk zijn, dan kun je zij altijd recht aankijken.
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door ayla »

succes vanavond! Fijn om even een berichtje te lezen hoe het nu gaat. Zo te lezen heb je een vriend voor het leven gevonden in Tijger.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte vanavond, ik duim en denk aan je. Verstand op nul en gewoon normaal doen!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
kimmm
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:32

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door kimmm »

Hier zijn nog wat fotootjes, wel uit mijn oude huis:

Afbeelding

De foto hierboven is genomen toen Tijger heel erg graag naar binnen wilde. Let vooral op de 'vriendelijk' uitgestoken poot ;-)



Afbeelding

Deze foto doet Tijger zoveel onrecht.. Zijn lipje is eens verbrand door God mag weten wat, al voordat ik hem leerde kennen. De kleine hap uit zijn oor zat er al. Er heeft ook eens iemand met een buks op hem geschoten, dat kogeltje zit in zijn borstkas, maar is volgens de eigenaar ingekapseld. Dit is goddank waarschijnlijk gebeurd door slechte zorg. Hij kijkt hier heel erg boos, terwijl hij tijdens deze foto alleen maar kopjes aan het geven was!
Hij krabde een weg naar mijn hart en liet niet meer los
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door Adriana »

eindelijk heeft grote rooie Tijger het echt goed en rustig en zoals jij het beschrijft ben jij zijn held!
eindelijk iemand op wie hij blind kan vertrouwen en wat een rotleven heeft hij deels achter de rug, maar dat is verleden tijd, hij is goed op zijn plek en zielsgelukkig, denk ik.
hoop dat hij lichamelijk niet al te erg geleden heeft van de slechte verzorging van de afgelopen jaren en dat hij nog heel heel erg lang meegaat en kan genieten van zijn eigenste kattenparadijs!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door Dafpoetser »

Tijger heeft bepaald niet achteraan gestaan bij het "neuzen uitdelen"
Wat een knoert van een kater zeg!
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
kimmm
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:32

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door kimmm »

Hahaha, ja hij is heel erg groot, maar tegelijkertijd ook een enorme bangerik. Plastic zakken en poppetjes, knuffelbeesten en sloffen die teveel op een levend ding lijken, vindt hij doodeng. Maar hij is ook een echte allemandsvriend!
Hij krabde een weg naar mijn hart en liet niet meer los
paasnini

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door paasnini »

Wat een liefie en vind ook niet dat hij lelijk kijkt hoor.
Hij boft met zijn mandje bij jou.
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door ayla »

dat ziet eruit als een heerlijke kat met zijn eigen karakter! wat is Tijger een bofkont met jou als baas. Dat komt helemaal goed tussen jullie.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Verstandsverbijstering maar goed bedoeld | Advies nodig

Bericht door MarjanR »

Hihi, wat kijkt hij lekker onnozel uit z'n oogjes.
Wat een heerlijk beest
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Plaats reactie