Onhandig, stuntelkampioen, 'motorisch gestoord'. Herkenbaar?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 787
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Onhandig, stuntelkampioen, 'motorisch gestoord'. Herkenb

Bericht door loek »

Ik heb niet het gevoel dat Diesel er echt onder lijdt. Het was alleen wel heel leuk geweest denk ik als hij nog beter met muis zou kunnen stoeien. Ze stoeien wel hoor...en Diesel is ook niet altijd degene die begint. ( zoals mijn vriend wel dacht: ' zielige muis' ... Nou mooi niet hoor haha)

Grappige is dat ze laatste tijd ook weer veel meer bij elkaar liggen en elkaar wassen enzo. Hernieuwde liefde! Al gaat dat over het algemeen wel op en af, dat wel/niet bij elkaar liggen. Maar als je zag hoe vreemd Diesel haar vond en hoe ontwijkend hij deed tegen haar tijdens haar 'hoktijd' dat ben ik toch echt wel weer extra blij met hun 'hernieuwde vriendschap'.

Wat betreft het uitstellen heb je gelijk hoor Cari... Ik ben maar eens begonnen met wat info verzamelen, wat verschillende mailtjes weg naar verschillende orthopedisch chirurgen.... Mijn eigen DA heb ik ook om advies gevraagd en die adviseren in samenspraak met een orthopedisch chirurg ( niet degene die muis heeft geopereerd) om anabolen te proberen en dan in principe niet opereren tenzij dat niet voldoende helpt.... Maar ik denk dan weer: ' waartegen helpt?' Ze heeft 'geen' klachten ... Maar ze had ook bijna geen klachten... De operatie was preventief is mij verteld.

Kortom nog effe uitzoeken.... En inderdaad niet ' zomaar laten zitten'. Ben bang dat ik daar spijt van zou kunnen krijgen als ik wel mijn hoofd in het zand laat zitten...
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Onhandig, stuntelkampioen, 'motorisch gestoord'. Herkenb

Bericht door Dinky »

Ik zag vandaag toevallig bij Villa Vacht dat ze daar katje Zoya hebben die zich zelfs prima weet te redden zonder achterpoten: http://villavacht.webs.com/purrende-vachtjes

Natuurlijk doe je er alles aan om te voorkomen dat het ook tot een amputatie van de andere poot komt maar mocht dat niet zo zijn door de complexe situatie dan hoeft dat dus nog niet het einde te zijn ;) Wilde je het in elk geval meegeven.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie