Kat 1 dag supergelukkig maken

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kat 1 dag supergelukkig maken

Bericht door Marije »

Je doet het goed hoor Madeentje! Je kat zal vast genieten van deze extra aandacht.
Gebruikersavatar
Madeentje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2009 14:01
Locatie: Brugge

Re: Kat 1 dag supergelukkig maken

Bericht door Madeentje »

Bedankt voor de tip Boomer, en bedankt Marije :P.

Ik zie het ook aan hem, hij ziet er veel gelukkiger uit nu. Telkens als ik hem zie geef ik hem nu wat aaitjes, heb hem gisterenavond na middernacht (hij stond nog aan het raam te kijken) meegenomen en toen hij op zijn gemak was (nadat ik hem 15 minuten aandacht gegeven had) kwam hij op m'n bed springen (doet hij normaal, nooit, net of hij niet op m'n bed durft, soms komt hij er met z'n 2 voorpoten opspringen, kijkt even, maar gaat dan weer op de grond) dan heeft hij 30 minuten heel dicht naast me geslapen, maar is dan in de zetel naast m'n bed gaan slapen. En bovendien heeft hij heel de nacht geslapen, toen ik hem vroeger meenam op m'n kamer wilde hij altijd naar buiten na een uur of 2, maar nu is hij mooi met mij mee opgestaan. Toen ik nu thuis kwam lag hij natuurlijk wel buiten van de schitterende zon te genieten :). Hij wilde niet meekomen naar m'n kamer nu, maar komt wel door het mooie weer waarschijnlijk. Ben wel blij nu, je moet even geduld met hem hebben dat is waar, maar het komt wel goed nu. Enige dat jammer is, is dat hij niet graag speelt, als je hem teveel aanraakt begint hij te bijten, of als je te dicht bij hem komt. Hij heeft ook niet graag dat je hem oppakt enzo. Dan zou hij ook durven bijten als hij slecht gezind is, of als hij honger heeft :D.
Fientje -2 jaar
Louis - 2 jaar
Poes (heeft niet echt een naam) - 10 jaar
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Kat 1 dag supergelukkig maken

Bericht door Biny »

Nou het gaat hartstikke goed zo! Spelen moet ook niet als ze niet willen. Het is wel jammer maar het is niet anders! Als hij maar gelukkig is
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Madeentje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2009 14:01
Locatie: Brugge

Re: Kat 1 dag supergelukkig maken

Bericht door Madeentje »

Ja bedankt Biny, had de laatste dagen terug bijna geen tijd meer voor m'n kat, maar nu zijn de examens eindelijk gedaan en is het zomervakantie :).

Toen ik hem laatste keer wilde meenemen naar m'n kamer wilde hij daar wel niet van weten en beet hij me een beetje. Is wel moeilijk in te schatten als hij nu aandacht wilt of niet..soms krijgt hij er ook teveel van. Ik moet hem ook niet zomaar oppakken en meenemen naar m'n kamer, altijd eerst 10-15 minuten aaien zodat hij zich op z'n gemak voelt, anders zou hij ook wel durven bijten (niet hard hoor) of zou hij gewoon niet willen, en dan rent hij weer naar beneden. Ik ga er nu terug het beste van proberen te maken door hem elke dag 2-3 keer een tijdje aandacht te geven. Ik denk ook doordat het zomer is dat hij liever gewoon buiten zit dan binnen, dat zal misschien wel veranderen als het terug kouder word, dan wil hij misschien wel liever naar m'n kamer.
Fientje -2 jaar
Louis - 2 jaar
Poes (heeft niet echt een naam) - 10 jaar
Plaats reactie