Kattenkont

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gesloten
dutchman
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2008 17:30

Kattenkont

Bericht door dutchman »

Hallo Allemaal, mijn vriendin heeft nogal smet vrees :P
Ze denkt dat dat Roze van de achterkant van een kat zijn kont poep hangt, maar ik heb haar alle meerdere keren vertelt dat dat ding open gaat als ze poepen en dan weer dicht als ze klaar zijn in tegenstelling van honden, maar ik weet niet hoe dat lichaamsdeel heet :P Nu heb ik een rare vraag :P Als iemand misschien een foto daarvan, of misschien een verhaal hieronder kan neerzetten dat ze het niet van mij hoort, maar misschien gelooft ze jullie :D
Een foto zou het beste zijn, dan kan ik bewijzen dat het normaal is :P

Met vriendelijke groet,
Dutchman
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 181
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Re: Kattenkont

Bericht door Foul Smelling Pig »

Daarnaast zijn katten zelf ook erg smetvrezend en wassen ze zich dagelijks zeer uitgebreid. :lol: Alleen verliezen ze nogal wat haar, en dat komt dan weer door dat wassen in hun systeem. Na een poosje komt het verzamelde haar er weer uit als een lekkere kleffe vochtige haarbal. Nou ja, haarbal is niet het juiste woord; het is meer een soort van haarworstje in drabsaus.

Oh, je zei iets van smetvrees?... :oops: :twisted:

Korte samenvatting: nee, er hangt zelden poep aan het gat van een kat. ;-)
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1267
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kattenkont

Bericht door Leonie89 »

oh dus DAT is een haarbal.. :shock: ik heb 14 jaar een kat gehad die heel veel buiten was dus nooit geen haarbal of poep van hem gezien.. nu hebben we een noorse boskat en zij legt af en toe inderdaad het 'worstje' ergens neer.. ik dacht dat het poep was :s :lol: weer wat geleerd.. :oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenkont

Bericht door Kattenbella »

Even ruiken ;-) :eeh:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Kattenkont

Bericht door sandy »

Kattenbella schreef:Even ruiken ;-) :eeh:
Bah Bel, zo'n haarbal ziet er soms hartstikke vies uit daar ga je toch niet met je neus boven hangen :lol_sign:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gesloten