Met spoed tijdelijk tehuis voor 3 poezen gezocht

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
ThreeCats
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2007 13:57
Locatie: Arnhem

Met spoed tijdelijk tehuis voor 3 poezen gezocht

Bericht door ThreeCats »

Hallo mensen,

Helaas ben ik met spoed op zoek naar een tijdelijke opvang voor mn drie lieverds Tijger, Dribbel en Dropje... Het zijn een moederpoes van ongeveer 13 jaar, en twee kids, zoontje Dribbel en dochter Dropje van beiden 10 jaar.

Ik ben zeker bereid ook bij te dragen in de dagelijkse kosten hiervoor!

Door een hernia is mijn inkomen het hele vorig jaar zo dramatisch laag geweest dat ik nu gedwongen ben uit mijn huis te gaan. Een minimum-uren contract bij n uitzendbureau leverde niet genoeg ziektwet-uitkering op, en een zelfstandig artiestenbestaan levert ook geen ziektekosten op. Intussen ben ik geheel hersteld en ook qua inkomen weer op peil. Helaas is er niets meer aan te doen en moet ik voor 27 augustus mijn huisje verlaten.

Voor mezelf heb ik een opvangadres waar ik kan wonen en mezelf binnen een half jaar weer op poten zetten. Daar kunnen alleen helaas absoluut geen katten bij mee.

Ik heb het er erg moeilijk mee want ze zijn mn alles geweest de afgelopen tien jaar. De geboorte van de twee kids markeerde tevens het begin van mijn carriere als artiest en die is nog steeds in stijgende lijn bezig.

Binnen minder dan een half jaar hoop ik opnieuw een eigen plek te hebben waar ik ze dan ook zeker weer terug zou willen.

Het liefst zou ik een tijdelijke opvang vinden in de buurt van Amsterdam, zodat ik ze af en toe nog kan opzoeken...

Lieve mensen, ik hoop echt heel erg hard dat ik via deze site een opvangadres kan vinden, omdat ik weet hoeveel jullie van katten houden. Eerder ben ik hier ook fantastisch geholpen met ziekte en kwaaltjes van mijn lieverds.

Het heeft echt spoed, want ik moet er uiterlijk op 27 augustus hier uit zijn....

Jullie mogen me ook rechtstreeks bellen: 06-30714220

groetjes, Frank
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Wat is je alternatief? Dit is wel erg kort dag, zeker in deze tijd van het jaar :-(

Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
ThreeCats
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2007 13:57
Locatie: Arnhem

Bericht door ThreeCats »

Hoi Kattenbella,

Ja inderdaad is t kort dag.... Ik had het ook heel erg graasg anders gezien. Ik wil ze niet kwijt, maar ik kan ze nu ook niet meenemen. Ik kom nu te wonen bij mn allerbeste vriendin, en die is hardstikke allergisch voor katten... En ze is mijn enige uitweg nu.

Ik heb geen alternatief... dus iedereen die me op wat voor manier kan helpen... graag!! Geld voor eten enzo is er wel.

Mocht ik wel zelf iets kunnen vinden dan is het hele verhaal anders en houd ik ze.

En binnen een half jaar wil ik ook iets hebben gevonden en ze weer terugnemen...

Dus lieve mensen..... wie kan mij helpen of heeft tips....

Kent iemand hier nog Emma Boom en weet hoe ik met haar in contact kan komen?
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Daar wil je je katten echt niet naar toe brengen. Echt niet.
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

is er geen asiel of katten opvang of prive bij iemand van de dierenbescherming waar je ze tijdelijk heen kan brengen voor een mooi prijsje ? heb je dat al geprobeert ?
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
ThreeCats
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2007 13:57
Locatie: Arnhem

Bericht door ThreeCats »

Asiel ben ik huiverig voor.... Het zijn echte schatten maar ook echte binnenkatten... Ik hoop echt ze prive bij iemand onder te kunnen brengen, tegen betaling dat wel hoor.

Mijn financiele situatie is sterk verbeterd, alleen niet genoeg en op tijd om dit tegen te houden.

Maar hoe bedoel je prive bij mensen van de dierenbescherming?

Echt ik sta open voor alle tips en hulp...

Ben nu ook al op zoek naar eigen woonruimte, dus het gaat echt over maximaal 6 maanden, tegen betaling van kosten voor eten.

Uhm... hoezo niet Emma? Wat ik me van n paar jaar geleden kan herinneren had zij echt hart voor poezen?

Please help?
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Emma is hier niet meer actief en de stichting bestaat ook niet meer.

Is een pension geen optie eventueel?
Misschien kan je daar ook iets van korting krijgen omdat het voor langere tijd is
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

Wat een vervelende situatie, maar gelukkig is het tijdelijk! Ik kan ze niet opnemen helaas, maar ik wilde nog te tip geven: plaats briefjes bij dierenartsen, bij de supermarkt, etc. Misschien komen daar nog goede reacties van. Of bel kattenopvangtehuizen, misschien kunnen zij nog iets bedenken.. In ieder geval heel veel succes!!

Wendy
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Lawezegge dat Emma Boom niet bleek te zijn wat er van gedacht werd.

Een dierenpension kan een goede optie zijn. Een vriendin van me is onlangs voor drie maanden naar het buitenland geweest. Ze heeft haar kat in een pension ondergebracht (welke weet ik niet, ik zal 't haar vragen) en dat is goed bevallen. Zo goed, dat haar kat daar liever niet meer weg wilde... :roll:

Voor dierenpensioninfo: klik hier
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Sommige dierenambulances hebben wel eens katten bij hun thuis zitten , dat bedoel ik.
Ik zou gewoon alles bellen en proberen. Als je bij een opvang de situatie uitlegd zal er vast wel een opvang zijn waar ze tijdelijk kunnen. Misschien weten ze onderling ook wel adressen.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
ThreeCats
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2007 13:57
Locatie: Arnhem

Bericht door ThreeCats »

Pffffffewww!!!!!! Het lijkt erop dat een oplossing gevonden is!!!!!!!!!!!

Kattenopvang Woudenberg is bereid ze alledrie bij elkaar op te vangen tegen 150,- per maand!!

Ik heb natuurlijk ook wel pensions overwogen, maar daar zijn de kosten voor 3 katten gewoonweg veel te hoog... Natuurlijk heb ik er wel geld voor over, maar geen 150 per kat per maand helaas.

Ik hoop echt dat dit een goede oplossing is. Is er iemand bekend met deze kattenopvang?
http://www.stichtingkattenopvang.nl/

En in elk geval heeeeeeel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!!! Mochten jullie lasnog een beter voorstel hebben dan houd ik me natuurlijk nog steeds aanbevolen.

Oh! Ik wil jullie in elk geval nog even graag met ze kennis laten maken! Tijger, Dribbel en Dropje kun je hier bekijken:
http://www.free-frank.net/gallery/
Klik op 'Personals' en dan 'kattenfamilie'

Lieve groetjes van ons allemaal!!
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Mooimooimooi! :-D Ik ken die club niet, maar even snel googelen op Kattenopvang Woudenberg levert geen schokkende berichten op. Ik neem aan dat je er eerst even langs gaat om sfeer te proeven? ;-)
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Wat een heerlijk nieuws en wat een opluchting voor jou! Ik hoop voor je dat ze het daar fijn hebben en dat je snel weer zelf voor ze kunt zorgen.....

O ja, je katjes zijn echt heel lief en mooi :grin:.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

Wat fijn voor je. Dit zou een goede oplossing zijn.
Het lijkt me vreselijk als je je schatjes elders onder moet brengen (al is het maar tijdelijk).

Ze zijn mooi en lief om te zien.

succes ermee en hopen dat het halve jaar heel snel voorbij gaat.
Als je de mensen leert kennen, dan ga je van de dieren houden.
ThreeCats
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2007 13:57
Locatie: Arnhem

Bericht door ThreeCats »

Dankjewel mensen... Het is me n pak van t hart dat snappen jullie wel.. Ben er emotioneel van vandaag, pfew...

En toch... valt me weer op... hoe lief de meeste mensen die van katten houden eigenlijk zijn!

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen en dat ik zelf ook snel weer in staat ben om ze zelf bij me te houden...

En mocht iemand zich geroepen voelen om een nog beter plekje aan te bieden met 1 op 1 zorg en aandacht.... Dat voelt natuurlijk altijd beter.
Gesloten